Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan etablere et aps for mig??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvem kan etablere et aps for mig?

Jeg skal ikke indskyde kontanter men jeg har en bil der er over 80.000 kr værd og jeg har dokumentation fra en forhandler. Bilen skal skydes ind i selskabet

Så det skal bare etableres. Hvis nogen kan gøre det for under 3000 kr inkl moms slår jeg til.

MVH

Nicki

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:55

Jeg ville gå på www.agera.dk og få tre gratis uforpligtende tilbud ud fra din beskrivelse. Du skal måske tillæge hvad bilen er vurderet til  fra en officiel forhandler, det gør bedømmelse af vurderingen nemmere. Det er apportindskud og revisor påtager sig ansvaret fgr den korrekt vurdering hvilket gør det noget dyrere end almindelige stiftelse, så regn med at det nu nok kan kost lidt end det du angiver - men du får tilbud via agera hvis nogen vil være med - og alt er vel muligt.

Det er billigere, hvis du selv finder 80.000+ kontant - låner dem for den sags skyld - stifter med de 80.000 i kontant og derefter lader dit ApS købe bilen til den vurdering en offciel bilforhandler vurderer den til, betaler dig mindst de 80.000 (resten skylder de så under alle omstændingheder) og du afleverer lånet igen

Du skal dog også ha med, om det er smart at ha bilen i dit aps rent skattemæssigt, men det er en helt anden sag som du måske har fat i

vh  

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 17:01
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:20
Www.stiftselskab.dk kan klare det. Mener det koster omkring 1700kr
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:36

Iværksætterselskaber er smarte, men desværre først en mulighed per 2014, ser det ud til. Det er i hvert fald ikke indført, om end godkendt, endnu.

Jeg ville også hoppe ind på Agera.dk. Der kan du hurtigt finde en billig revisor til at hjælpe dig videre - evt. kan du tage fat i Revisortal.dk, jeg kan anbefale.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:44

Hoffmann:
Har du hørt om iværksætterselskaber som er en helt ny type selskaber, som netop er blevet indført? Indskuddet er blot 1 kr. Evt. overskud i virksomheden konverteres så løbende til anparter indtil man når de 50.000,- (som er det nye beløb for anpartsselskaber).

men ikke før jan 2014

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)