Hej Hvem kan etablere et aps for mig? Jeg skal ikke indskyde kontanter men jeg har en bil der er over 80.000 kr værd og jeg har dokumentation fra en forhandler. Bilen skal skydes ind i selskabet Så det skal bare etableres. Hvis nogen kan gøre det for under 3000 kr inkl moms slår jeg til. MVH Nicki |
Jeg ville gå på www.agera.dk og få tre gratis uforpligtende tilbud ud fra din beskrivelse. Du skal måske tillæge hvad bilen er vurderet til fra en officiel forhandler, det gør bedømmelse af vurderingen nemmere. Det er apportindskud og revisor påtager sig ansvaret fgr den korrekt vurdering hvilket gør det noget dyrere end almindelige stiftelse, så regn med at det nu nok kan kost lidt end det du angiver - men du får tilbud via agera hvis nogen vil være med - og alt er vel muligt.
Det er billigere, hvis du selv finder 80.000+ kontant - låner dem for den sags skyld - stifter med de 80.000 i kontant og derefter lader dit ApS købe bilen til den vurdering en offciel bilforhandler vurderer den til, betaler dig mindst de 80.000 (resten skylder de så under alle omstændingheder) og du afleverer lånet igen
Du skal dog også ha med, om det er smart at ha bilen i dit aps rent skattemæssigt, men det er en helt anden sag som du måske har fat i
vh