Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips søges til salg af webshop og markedsføring af IT service

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tips søges til salg af webshop og markedsføring generelt :).

Jeg er igang med oprydning af ydelser i mit firma og udfaser webdesign delen , da vi ikke tjener noget på det mere og ikke har nogle hjemmeside kunder nu. Men det kan ændre sig med tiden men lige nu er jeg nødt til at satse på de ydelser jeg tjener på.
Her er mine mål og ideer - jeg vil være mere synlig som firma og investere i markedsføring - men hvordan rammer jeg bedst mine kommende kunder.
1. Jeg vil sælge en velfungerende webshop , som har været brugt til smykke salg og er redesgnet/opgraderet til Joomla 2.5 - og bruge pengene på markedsføring. Design er unikt og lavet i samarbejde med grafiker.
Hvor sælger jeg nemmest en webshop på nettet til en rimelig pris dvs. min. 10.000 ?
2. Jeg vil være mere synlig på nettet med online annoncer indenfor It service til firmaer 5->50 ansatte - uden It afd.
Har allerede adwords og SEO men er interesseret i mere synlig online annoncer - hvad kan du anbefale ?
3. Jeg overvejer også facebook annonce som firma - men får at vide at det primært er private facebook henvender sig til. Jeg kunne lave en tilbuds annonce med en god bærbar eller stationær PC som er klargjort med antivirus og bruger opsætning- samt windows opdateret ?
www.server-service.dk

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)