Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerreoler - søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogle lagerreoler, som er ca. 2 meter høje og med justerbare hylder, som gerne er 60 cm dybe. Årsagen er, at det lagerrum, jeg har fået fat i, er 2,1 meter højt, men at der er nogle rør ved loftet, som gør, at der nogle steder er 10-15 cm lavere. Der skal stå kasser med lette varer på, så vægtbelastningen bør ikke være noget problem uanset valget af reoler.

Er der nogle reoler, der kan anbefales?

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 23:15

Tag en tur i Bauhaus eller Harald Nyborg der vil du med garanti kunne finde nogle til ikke alt for mange penge. :) Fandt selv dem jeg skulle bruge i Bauhaus (de var dog ikke 60 cm. dybe)

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:20

Jeg har nogle stålreoler du kan købe for 500,-

Nogle rigtig gode nogle

til afhentning i kastrup.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 11:43

Emil Lykkeskov:

Tag en tur i Bauhaus eller Harald Nyborg der vil du med garanti kunne finde nogle til ikke alt for mange penge. :) Fandt selv dem jeg skulle bruge i Bauhaus (de var dog ikke 60 cm. dybe)

Jeg har kigget i Biltema og på forskellige hjemmesider, men det kan da godt være, jeg skal kigge i Bauhaus og Harald Nyborg - Tak for tippet.

Jørgen Olsen:

Jeg har nogle stålreoler du kan købe for 500,-

Nogle rigtig gode nogle

til afhentning i kastrup.

Jeg har sendt dig en besked. 

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)