Gode ideer til salg Nu har jeg besluttet efter mange år uendelige strøm af gode ideer at prøve at sælge ud så de kan komme i omløb og blive brugt. I en verden fyldt med hemmeligholdelses aftaler, kontrakter og tvivl og brud og sager, prøver jeg nu at bryde med netop disse begrænsninger og sælge billige ideer.. Jeg får gode ideer hele tiden, når jeg rydder op, sidder på toilettet, cykler, bader, laver mad osv. Men især når der er et behov, nogens behov, nogets funktion - et produkt der kan gøres bedre en ting der slet ikke findes men burde findes, en forlystelse der kunne være sjov, en særligt smuk produkt serie i et særligt materiale osv. Osv osv. Jeg har på min idé-liste et restaurant koncept, et hotel, underholdning, masser og masser af produkter både design og funktion, en ny lynlås, en ny opvaskebørste, en ny sukkerskål, et website, en fysisk butik uden anstatte, en bus, toiletpapir, ting der slet ikke findes og meget meget mere.. At sælge ideer billigt er også blot en idé....Om det er en god idé eller ej, må du vurdere. Nogen har ideerne, andre har midlerne til at føre dem ud i livet. Tilbuddet er som følger: Du mangler en god idé? Du har lidt kapital du gerne vil investere, produktudvikle o.lign. Eller du har en eller anden virksomhed. Eller du har intet men vil gerne have noget, men ved ikke hvad, et koncept inden for en eller anden branche du godt kan lide? Eller du sælger eller producerer måske sko? Eller rengøringsartikler, eller forhandler industrielt design, osv. og mangler en produktide, en idé til et nyt koncept mv.. Så skriver du til mig og jeg vil forsøge at hjælpe og gøre det simpelt. Jeg skal ikke have anparter, eller være en del af ideen. Ingen skjulte lincenser, eller bagtanker. Den gode idé får du til den nette sum af blot 500,- kr.. Et engangsbeløb for en god idé. For de 500,- kr er ideen din helt og aldeles og jeg vil aldrig gøre krav på mere. Jo mere konkret du formulerer dig, jo bedre vil min hjerne arbejde med ideen.. Jeg bliver inspireret af hvad som helst du kan fortælle.. Kort eller langt, personligt eller professionelt.. Ideen får du som en word fil beskrevet med ord på max en a4 side. Jeg kan også illustrere både teknisk og grafisk, og hvis du beslutter dig for at arbejde videre med ideen, kan jeg illustrere og sparre med dig for 300kr i timen..Dette er absolut ikke nogen forpligtelse du har, du kan arbejde videre med din idé som du selv ønsker. Så send mig en mail med dit ønske på info(a)araghouna.dk, så sender jeg mit kontonummer retur når de 500,- kr. er registreret, fremsender jeg din idé. Der kan gå max 7 arbejdsdage til du modtager din idé. Nårh ja, og der er altså desværre ingen retur ret :-) - Men billigt som det er, må man sige det er en tillidssag, en lille chance du tager, en god middag i byen på en ny restaurant..
- eller 500,-kr på nr. 13..
Du tager chancen, jeg griber den og gør mit absulut bedste. Det er dealen.. Mkh. Justice/Maria
|
Kan det lade sig gøre at købe en idé til nogle procenter.