Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig søger job eller idéer til at tjene penge online

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er intet, som bare lige er til at gå til. Realiteten er at du skal arbejde hårdt for at få noget ud af at tjene penge online.

Youtube er der mange, som tjener penge på men der er så sandelig også rigtig mange som ikke gør. Du skal have den helt rigtige idé for at kunne komme nogen vejene med dette. Du skal også have det rigtige udstyr.

Wordpress er nemt at sætte op, men jeg ville lyve hvis jeg sagde at det var nemt derefter. Du skal skrive en del, og have flair og viden omkring dit emne. Det skinder langt ud af de folk som kun blogger for pengene.

Mit råd er at du sætter dig ned og tænker over hvad du brænder for, og så laver det. Kæmpe for det af hele hjertet, i steder for at søge den nemme løsning og hold op med at jage den drøm om at kunne side og blive betalt for ikke at lave noget.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 09:33

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:13

Hvis du er frisk og er heldig at bo i en stor by, er jeg sikker på, at der er virksomheder herinde eller i din by der vil have uddelt flyers og reklamesedler.

Lav en godt tilbud herinde, bed om fremsendelse af materialet en bestemt dag, pengene overført inden du tager ud, og så hold de aftaler du laver.

Pøj-pøj.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 10:30

Andr6987:

Hej er en dreng på 14 år som søger et job

håber en ide til hvordan jeg kan tjene penge måske på nettet eller?

Håber i vil hjælpe mig :-)

Hejsa der Andr6987 nu ved jeg af gode grunde ikke hvor god du er til engelsk men hva med at skrive tekster til linkbuilding?

Det kræver dog stor kreativitet :-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:59

Jeg har sendt dig en PB. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)