Der er intet, som bare lige er til at gå til. Realiteten er at du skal arbejde hårdt for at få noget ud af at tjene penge online.
Youtube er der mange, som tjener penge på men der er så sandelig også rigtig mange som ikke gør. Du skal have den helt rigtige idé for at kunne komme nogen vejene med dette. Du skal også have det rigtige udstyr.
Wordpress er nemt at sætte op, men jeg ville lyve hvis jeg sagde at det var nemt derefter. Du skal skrive en del, og have flair og viden omkring dit emne. Det skinder langt ud af de folk som kun blogger for pengene.
Mit råd er at du sætter dig ned og tænker over hvad du brænder for, og så laver det. Kæmpe for det af hele hjertet, i steder for at søge den nemme løsning og hold op med at jage den drøm om at kunne side og blive betalt for ikke at lave noget.
Hvis du er frisk og er heldig at bo i en stor by, er jeg sikker på, at der er virksomheder herinde eller i din by der vil have uddelt flyers og reklamesedler.
Lav en godt tilbud herinde, bed om fremsendelse af materialet en bestemt dag, pengene overført inden du tager ud, og så hold de aftaler du laver.