Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der ved hvornår EUROLINE tager imod nye kunder?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste melding er at de ved mere 4/6. Det betyder ikke nødvendigvis de tager kunder ind der igen, blot at de muligvis har et svar der.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er alle helt enige om at det er meget useriøst og uforklarligt at de ikke kan melde rent ud. 

Til alle der kunne være interesseret køre vi lige nu en kampagne med Teller, hvor man kan komme igang med at modtage internationale kort indenfor 5-10 dage. Se mere her: 

http://www.epay.dk/kampagne

God pinse!

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:40

Som Thomas skriver så er de klar i Maj, men om det holder er svært at sige.
Selv bare at få ændret i sin aftale kan først ske Maj. 

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 154
Fra  Dealtilbud.dk Skrevet kl. 16:43
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:48

Thomas Pedersen:

Jeg troede, at NETS hørte sammen med Teller? Men det er måske mig, der er helt galt på den? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 07:37

Cap'n Halfdan Timm:
Jeg troede, at NETS hørte sammen med Teller? Men det er måske mig, der er helt galt på den? :-)

Det er i princippet også samme selskab - bare ikke hvis du spørger dem selv. I dette tilfælde er det dog kun Teller der har en kampagne med os (aftale til internationale kort). 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Holmris Online A/S Skrevet kl. 08:53

Vi har netop lanceret webshop med Euroline, og vi har fået det med det samme - for meget kort tid siden (indenfor en måned) på www.holmrisonline.dk. Men det kan da være at dialogen går meget langt tilbage, men det kan jeg lige undersøge... Så det undrer mig lidt hvis I ikke kan få oprettet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:27

Alle de kunder der allerede var i gang med en ansøgning ved dem, da de meldte ud at de ville holde en pause med optagelse af nye kunder, bliver færdigbehandlet. Så ja der er stadig virksomheder der får Euroline aftaler, men ansøger man nu, bliver man sat på hold indtil at de har en "holdning" i starten af næste uge. 

Med venlig hilsen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:32

Thomas Pedersen:

Alle de kunder der allerede var i gang med en ansøgning ved dem, da de meldte ud at de ville holde en pause med optagelse af nye kunder, bliver færdigbehandlet. Så ja der er stadig virksomheder der får Euroline aftaler, men ansøger man nu, bliver man sat på hold indtil at de har en "holdning" i starten af næste uge. 

Hej Thomas

Er du sikker på de har en offentlig holdning i starten af næste uge?. Jeg talte med dem i sidste uge og der var svaret, at udmeldingen var udskudt fra medio maj til 4/6. 

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Holmris Online A/S Skrevet kl. 11:56

Har lige tjekket med IT, og får at vide at vi startede dialogen medio februar og var i luften ca. to måneder senere med betalingsaftalen... Men lad os da håbe at de snart får åbnet op igen, det er da lidt underligt at man siger nej til kunder i denne tid, men det må jo handle om at de er i færd med at tjekke deres priser eller noget :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)