Vi er alle helt enige om at det er meget useriøst og uforklarligt at de ikke kan melde rent ud.
Til alle der kunne være interesseret køre vi lige nu en kampagne med Teller, hvor man kan komme igang med at modtage internationale kort indenfor 5-10 dage. Se mere her:
Gå ind på eyki.dk og se hans betalings flow, det ser super godt og nemt ud uden oprettelse eller log ind af ewire konto eller sms, det kan man få fjernet hvis man kontakter ewire
Jeg troede, at NETS hørte sammen med Teller? Men det er måske mig, der er helt galt på den? :-)
Det er i princippet også samme selskab - bare ikke hvis du spørger dem selv. I dette tilfælde er det dog kun Teller der har en kampagne med os (aftale til internationale kort).
Vi har netop lanceret webshop med Euroline, og vi har fået det med det samme - for meget kort tid siden (indenfor en måned) på www.holmrisonline.dk. Men det kan da være at dialogen går meget langt tilbage, men det kan jeg lige undersøge... Så det undrer mig lidt hvis I ikke kan få oprettet.
Alle de kunder der allerede var i gang med en ansøgning ved dem, da de meldte ud at de ville holde en pause med optagelse af nye kunder, bliver færdigbehandlet. Så ja der er stadig virksomheder der får Euroline aftaler, men ansøger man nu, bliver man sat på hold indtil at de har en "holdning" i starten af næste uge.
Alle de kunder der allerede var i gang med en ansøgning ved dem, da de meldte ud at de ville holde en pause med optagelse af nye kunder, bliver færdigbehandlet. Så ja der er stadig virksomheder der får Euroline aftaler, men ansøger man nu, bliver man sat på hold indtil at de har en "holdning" i starten af næste uge.
Hej Thomas
Er du sikker på de har en offentlig holdning i starten af næste uge?. Jeg talte med dem i sidste uge og der var svaret, at udmeldingen var udskudt fra medio maj til 4/6.
Har lige tjekket med IT, og får at vide at vi startede dialogen medio februar og var i luften ca. to måneder senere med betalingsaftalen... Men lad os da håbe at de snart får åbnet op igen, det er da lidt underligt at man siger nej til kunder i denne tid, men det må jo handle om at de er i færd med at tjekke deres priser eller noget :)