Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Payment gateway hvilken?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til starte en webshop op nu men er meget i tvivl omkring hvilke en jeg skal vælge?

Så nogle der ville give mig nogle gode råd eller andet til hvilke der er gode eller dårlige?

Både med pris, kvalitet osv.
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas,


Du burde efter min mening tale med ePay! :) De er pænt skarpe de drenge...


Vh. Mehmet Aslan 

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun anbefale Ewire!

Fornuftige priser for en nyopstartet iværksætter samtidig med at du kan tage imod mange kort.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas!


Du kan prøve at tage et kig på min webshop, USBshoppen. Her bruger jeg ePay og Euroline. Det kan varmt anbefales. God service, god oppetid og fornuftig pris :-)

Mvh Søren

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger QuickPay kombineret med NETS og Euroline - det fungerer upåklageligt og er tilmed billigt Yes

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ePay, som betalingsgateway sammen med NETS til at modtage DanKort og Euroline til at modtage Visa og Mastercard, og det fungerer rigtig godt.

Det skal lige siges, at Euroline ikke tager nye kunder ind i øjeblikket, men de skulle efter sigende åbne op igen i midten af maj. Et alternativ til Euroline er Swedbank og NETS, hvis du ikke kan vente på Euroline.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Hvem du skal vælge, afhænger meget af om du regner med at få et lille eller et stort antal ordre? Hvad regner du med at dine kunder gennemsnitlig køber for pr. gang og skal du sælge til udlandet eller kun til Danmark?

Hvis du f.eks. vælger PayPal betaler du kun pr. transaktion. Nets er typisk billigere pr. transaktion, men til gengæld betaler man et abonnement og et oprettelses gebyr. Hvis du gerne vil tilbyde fakturabetaling kan du benytte Klarna, PayByBill eller iBill som du kan få igennem ePay. 

På denne side kan du læse om mange af de forskellige Payment gateways eller betalings løsninger der findes og sammenligne dem: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)