Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad indeholder iværksætter-værktøjskassen fra de store globale firmaer - Microsoft, Google, mv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og arbejder med programmering / udvikling af diverse web-baserede værktøjer, og jeg har nogen projekter som jeg sagtens kan se der med tiden kunne blive super fede.

Men så sidder jeg idag og får en af de der ideer, hvor man lige bliver hvileløs i en kortere periode Big Smile - Det er noget som jeg sagtens selv kan bringe i søen mht. programmering og jeg har også en del erhvervsfaring + økonomisk/juridisk uddannelse. Men jeg har en ide om at det måske var et af de projekter, hvor man skulle udnytte de muligheder der ligger hos større virksomheder for ligesom at kunne sparke det igang med POWER bag.

F.eks. har Microsoft Bizspark som "iværksætter-platform", som er specielt fordelagtig i en periode, hvorefter at man så ligesom skulle være nået imål, og derefter ville de så have en kunde af en vis størrelse som de også selv kunne opnå noget økonomisk fra. En form for "iværksætterstøtte" fra de større firmaer.

Bizspark programmet hørte jeg om fra en bekendt, som har et projekt kørende sammen med Microsoft. På trods af at der er stor fokus på iværksætteri, synes jeg ikke der er fokus nok på at der findes disse muligheder.

Det som jeg synes kunne være spændende - Var finde ud af hvor mange af disse iværksætter programmer ?

/Niels

** Og så lidt Off-topic **

Lørdags inspiration til iværksætter folket, der ændrer verden, fordi de ikke passede ned i den firkantede æske.

Den 12-årige Jacob Barnett, der er igang med at ændre verden på sin helt specielle måde :-)

">

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ved ikke hvorfor bizspark ikke får mere PR men det er nok fordi det er microsoft.

Anette er ansat hos Microsoft med fokus på startup og de er meget hjælpsomme http://anorgaard.wordpress.com/

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)