Nå men da jeg så det synes jeg først der stod "Rurl", men det var ikke rigtig tydeligt, og efter lidt tid blev jeg tvivl om det overhovedet var et u eller r, det kunne lige så god have været "Ripl".
Du har en god pointe nu jeg ser på det igen ;o kunne ligeså godt være Rirl
Jeg synes du var meget tydelig omkring hvad du vil have hjælp. Når du spørger om hvad der står, kan man da næppe blive mere præcis? :p Nåh men det er nu en bagatel.
Nå men da jeg så det synes jeg først der stod "Rurl", men det var ikke rigtig tydeligt, og efter lidt tid blev jeg tvivl om det overhovedet var et u eller r, det kunne lige så god have været "Ripl".
Basic design synes jeg virker rigtig godt for mig, så hvis du lige kan få det tweaket så bogstaverne er mere tydelige, så tror jeg det bliver et super design.
Haha tak for det! :-)
Det er sjovt at høre hvordan folk læser det! Men det skal lige tweakes, jeg vil bare helst undgå prikken over i'et!!! haha
Hej da du er noget nærtagen med hvilke kommentarer du får så er mit svar mere til de øvrige aminoer end til dig
Som typografi syndes jeg ikke det virker hvis der er tvivl om hvad der står for at kunne vurdere det skal alle bogstaverne med fra alfabetet
Hvad står der så det kan være p k r efter fulgt af i u
Som logo for en tøjbutik er den super fed
Hej Toogtoerfem
Jeg syntes nu ikke jeg er nærtagene, jeg lytter til hvad de har at sige, og svarer dem?
Gode input du kommer med! :-)
Jeg kan godt se hvad du mener, men nu er typografien jeg har lavet, også tilpasset i dette logo (der er f.eks prik over i'et og R'et er heller ikke en del af det originale jeg har lavet) Så man skal ikke se det som en "alfabet-typografi" ... Jeg kan ikke lige huske de rigtige termer på det her tidspunkt af døgnet..
Jaee, det er vel egentligt det som man kalder det :-)
Jeg kan da godt lige vise et billede af de bogstaver jeg foreløbigt har fået lavet: (der står ikke noget, det er bare sat i rækkefølge efter hvilke bogstaver som kunne modificeres til et nyt)
Og som i kan se så voldte g'et mig utroligt store problemer, og jeg ved stadig ikke om jeg er helt tilfreds, lad mig høre hvad i syntes! :-)
Syntes G'et er ret fedt med åben ryg, men kan samtdig godt lide der er en lille smule luft imellem vedhæng og grundlinjen :) I øvrigt en god kearning/tracking du har imellem bogstaverne. Det skinner lidt igennem med din forkælighed for typografi :D
Det er svært at vurdere, når man ikke kender bevæggrunden for logo designet? Hvem er kunden og målgruppen? Hvilke værdier har virksomheden? Hvad vil man gerne signalere?
Er det svart at vurdere hvad der staar uden at kende maalgruppen ?? Det forstaar jeg ikke..
Han skriver " hvad står der?"
længere er den ikke, hvad synes du at der staar ??
Og lige før skriver Bertil:" hvad synes i om det her?" Og ud fra dette giver jeg mit svar...nu tror jeg ikke vi kan koge mere suppe på det :)
Anders S:
Rune Breinholt Andersen:
Det er svært at vurdere, når man ikke kender bevæggrunden for logo designet? Hvem er kunden og målgruppen? Hvilke værdier har virksomheden? Hvad vil man gerne signalere?
Er det svart at vurdere hvad der staar uden at kende maalgruppen ?? Det forstaar jeg ikke..
Han skriver " hvad står der?"
længere er den ikke, hvad synes du at der staar ??