Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kender du til integration mellem woocommerce og summasummarum?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kender du til en løsning, et plugin eller lign der får summa og woocommerce til at snakke sammen, så kunder ikke skal oprettes og der skal laves fakturaer manuelt?

Eller er du nørden til at udvikle en sådan løsning og hvad skal du ha for det?

Summa siger de ikke kan gøre det, om det skyldes manglende teknisk mulighed eller manglede velvilje ved jeg ikke.

Nogen vil måske sige, at jeg bare kan skifte til e-conomic og installere plug-inn'et, woo-economic. Men jeg ser flere grunde til at det er en dårlig ide.  
1. E-conomic vil koste mig 5.604 kr pr år uden moms med de tillægsmoduler jeg har brug for. Summa koster mig gratis.
2. Jeg vil få færre funktioner og muligheder end jeg har nu med summa (har jeg ladet mig fortælle fra flere jeg kender der nu bruger e-conomic). 
3. Jeg kender summa godt og programmet er tilpasset min virksomhed og det kører som smurt, meget brugervenligt.
4. Jeg har simpelthen ikke tid til at overflytte data og tilpasse e-conomic til min virksomhed med faktura skabeloner osv.   

Så jeg vil VIRKELIG gerne ha det til at spille med Summa... Er det noget du kan hjælpe med?

Kan ikke forestille mig andet end at det vil være en integration/plugin man kan sælge videre også.. :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)