Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges til webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger investorer til en ny webshop indenfor negle/makeup branchen. 

Målgruppen er unge damer/piger 

Beløb der skal investeres 5000kr = 15% ejerdel. 10000kr = 30% ejerdel.

Han kan blandt andet bidrage med styring af webshop, kundeservice eller andet ønske.

Mig selv, Mathias Jensen og Osama Cetinkay

Jeg befinder mig i Viborg, Osama befinder sig i København.

Ideen er virkelig kanon god! Vi er 100% motiveret for dette projekt og er klar til at lægge alle vores kræfter i det. 

Har dette interesse er i meget velkommen til at kontakte mig. 

Tak på forhånd. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:50

Så for 2.000 kr. kan man få 33,3% af virksomheden og det er altså den samme procentsats ved 5.000 kr.? Derudover burde det så ikke være muligt, at I selv skaffer de penge ved at arbejde eller låner dem af familien? 

Kan desuden heller ikke rigtig se, hvordan man skal få en webshop op at køre for maks 5.000 kr., da der vil være løbende udgifter og markedsføring, hvilket betyder at der skal postets flere penge ind i virksomheden - betyder det så, at man vil få større andel?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:10

KennM:

Så for 2.000 kr. kan man få 33,3% af virksomheden og det er altså den samme procentsats ved 5.000 kr.? Derudover burde det så ikke være muligt, at I selv skaffer de penge ved at arbejde eller låner dem af familien?

Hvad hedder den udregning? Har du læst trådstarters indlæg?

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:19

5000 giver 15% står der jo ret klart og det betyder at med arbejde og hvad der ellers regnes ind så står shoppen i noget med 33.300 kr. Det er altid godt, når man vil ha investor ind, at fortælle så meget man kan om hvad man selv bibringer. Har man selv skudt 28.000 ind eller er resten af værdien selv ideen - arbejder man selv fuld tid på det og meget andet.

Jeg vil også godt stille det lille spørgsmål om det virkeligt er værd at afgive 30% af sin forretning for 10.000 kr - når man er to om det, det tror jeg man vil fortryde, så heller finde de penge et eller andet sted, eller starte lige det langsommere vil jeg mene. 10.000 kr for 30% kunne få nogen til at mene, at I ikke er ambitiøse nok med det i vil faktisk.

Du kan låse lidt om hvordan man SKAFFER INVESTOR her i form af nogle af de oplysninger en investor ofte vil være glad for. Ikke at det er en facitliste - du kan tage noget af det - ændre andet osv men det kan gi en opfattelse af, hvad en investor ofte vil ha klart, for at begynde at se på en sag

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 19:22

Tak for det, nyttigt svar! :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 20:07

Lars Thomsen:

KennM:

Hvad hedder den udregning? Har du læst trådstarters indlæg?

Kan sige til dig og Cookie, at trådstarter har lavet sin tråd om efter jeg svarede på den. Så det er jo ikke fordi jeg er tabt bag en vogn, men sikkert fordi trådstarter kunne se at hans forslag ikke holdte.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:38

KennM:
Kan sige til dig og Cookie, at trådstarter har lavet sin tråd om efter jeg svarede på den.
ah helt ok - ja man kan diskutere om man skal kunne rette i noget - når andre har svaret - selvom jeg selv gør det, dog kun stave eller sludrefejl, ikke noget som andre har påpeget for så bliver det jo svært

vh

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 21:15

Cookie:

KennM:
Kan sige til dig og Cookie, at trådstarter har lavet sin tråd om efter jeg svarede på den.
ah helt ok - ja man kan diskutere om man skal kunne rette i noget - når andre har svaret - selvom jeg selv gør det, dog kun stave eller sludrefejl, ikke noget som andre har påpeget for så bliver det jo svært

vh

Ja, så kan det godt blive svært - men tager det nu ikke så tungt :) Det må han helt selv om. Er bare glad for, at han kunne se at det ikke hang sammen!

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

hvis i bare skal "chatte" så skriv privat, tak. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

matviborg:
hvis i bare skal "chatte" så skriv privat, tak. 
Matviborg - når du skriver nogle forkerte tal, som en herinde gør opmærksom på hvorefter du retter det originale og efterlader ham der kommenterede som et fjols der får et par af os andre til at brokke os over ham og rette ham, så har du altså selv gjort dit til at afspore tråden. 

Det var bedre stil at sige, sorry, jeg rettede mine tal da jeg blev gjort opmærksom på de var forkerte, og skulle nok ha skrevet at de nu var rettet - såslap du for chat

vh

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)