Hey, Jeg har et nyt koncept i støbeskeen og ville lige høre om nogen skulle have et estimat over hvor meget jeg skal regne med, at budgettere med for et sådan site. Jeg vil ikke fortælle vidt og bredt omkring selve konceptet, men hvis jeg skal sammenligne med noget der allerede findes og nok arbejdsmæssigt ligger i samme omfang, så kunne det være Groupon, Deal.dk osv, altså alle disse "deals"-sites som skyder op overalt lige pt - det er selvfølgelig ikke endnu en dealside jeg skal lave, men for at få en idé, så tager vi udgangspunkt i de sites. Kort og godt... Hvad vil det koste at få lavet en komplet side som fx de 2 nedenstående sider? Og hvor meget kan jeg spare ved at levere design/grafik selv? På forhånd tak! Og PM gerne, hvis du mener du er den rette mand til en sådan opgave! ;) |
Der findes nogle open source systemer der fungere ligesom de to nævnte sider. Kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder lige nu :) men søg på google, og ellers er der nogle andre tråde med det her på Amino du kan søge efter. Så er det bare at lave dit eget design, og få sat det op til det system. Selve det at få sat designet op til systemet kan godt komme til at koste 5-10000 hvis man ikke kan det selv, men det er stadig noget billigere end at lave et system fra bunden af.