Kære Aminoer Jeg er i opstartsfasen med to sites. Den ene er et booking site for køkken personale og den anden er et inspirationssite for urban gardening interesserede med blog, forum og webshop. Jeg kunne dog godt tænke mig hurtigst muligt at udvikle tingene, og jeg begynder derfor nu at lede efter website ejere som kunne være interesserede i at opstarte et freeway inspireret netværk. Netværket skal bygges op omkring et website, hvor der lægger billeder, information og links til de forskellige sites som er med i netværket. Det vil sige at hvis der er en med styr på hvordan man sætter websites op, så vil det også have interesse. Håbet er så at man kan lave en samlet indsats for at promovere netværks sites og på den måde for flere besøgende til de forskellige sites, og at man på en eller anden måde kan give dem en blåstempling. Meningen er dog først og fremmest at man kan sætte sig sammen, måske en gang om måneden, og diskutere idéer og forbedringer til de forskellige sites, så man kan få input til hvordan man kan forbedre sig. Er selv bosat i københavns området, så det vil være en fordel hvis interesserede også er det. Håber der er folk som synes det lyder spændende. Med Venlig Hilsen Andreas |
Netværk for website ejere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)