Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt aftale med post danmark.. hvordan?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg sendte i 2012 for lidt over 40.000 kr. med post danmark... langt de fleste breve men også enkelte breve.

jeg ønsker IKKE at bruge alternativer til fragten... det SKAL være Post Danmark.

men hvordan kan jeg få prisen ned på fragten? mener jeg selv har bestilt i andre webshops hvor det kostede næsten "intet" at få sendt som pakke i forhold til de normale 86 kr.

samtidig er det dog vigtigt for mig at der er mindst muligt bøvl... jeg magter ikke sendes uden omdelig hvor jeg skal skrive 2 adresse på og lignende...

som det er nu bruger jeg almindelige frimærker og pakke labels købt på posthuset...

udover det har post danmark så nogen programmer der snakker sammen med enten prestashop eller e-conomic så det kan blive lavet automatisk mht. adresser på pakke labels´ne?

mvh.
Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 22:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jg går ud fra at du mener at du sender flest pakker, men uanset hvad så ring til dem :-)

Hvis du har set på shops at fragten koster mindre end 86,- betyder det jo ikke at de viser hvad de betaler i fragt :-)
Jeg tager 39,- i fragt, men jeg har bestemt en højere fragtpris.

Jeg er også bange for at 40.000 ikke er det helt store i deres øjne :-/
Jeg sender på 40.000 på 2/3 mdr (endda ned mine ok fragtpriser) og er stadig en lille lus i deres system....

Men ring til dem, de er super flinke :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hvorfor skal det være Post DK?
Jeg bruger GLS og oplever faktisk en super service. De kan også integreres med webshoppen og med et snuptag printe labels.
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:06
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:12

Gul og Gratis har lanceret G-porto, som giver nogle meget store rabatter med Post Danmark i forhold til almindelige Post Danmark priser.

F.eks. pakke med forsikring 0-1 kg. kr. 39,- uden omdeling.

Det er meget nemt at benytte, kræver blot at man har en Gul og Gratis konto og et betalingskort.

Man indtaster bare modtager (afsender er automatisk udfyldt fra ens konto) og betaler online. Så udskriver man et label som tapes/klisters på pakken.

Herefter afleveres den på posthuset.

Super nemt og meget billigere.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:25

@magic22 

> Hvordan forholder de sig til, at du benytter deres service som erhverv? :-)  Hvis du opretter annonce som "lugter" af erhverv, så får du i hvert fald lov at betale jf. deres betingelser. 

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:39

Jeg har umiddelbart kun prøvet at bruge G-porto som privat, men så vidt jeg kan se af deres betingelser er det kun erhvervsmæssig annoncering der koster kassen.

Jeg er ret overbevist om, at de helst vil have at flest muligt bruger G-porto for at holde en så god aftale med Post Danmark, men jeg vil selvfølgelig ikke holdes op på det, da det bare er mit gæt.

Når man bruger G-porto er der ikke nogen afkrydsning eller lignende om hvorvidt man er erhverv eller privat, så jeg tror det er frit at benytte for alle der har en konto.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:53

GuruGuy:
Jg går ud fra at du mener at du sender flest pakker, men uanset hvad så ring til dem :-)

Hvis du har set på shops at fragten koster mindre end 86,- betyder det jo ikke at de viser hvad de betaler i fragt :-)
Jeg tager 39,- i fragt, men jeg har bestemt en højere fragtpris.

Jeg er også bange for at 40.000 ikke er det helt store i deres øjne :-/
Jeg sender på 40.000 på 2/3 mdr (endda ned mine ok fragtpriser) og er stadig en lille lus i deres system....

Men ring til dem, de er super flinke :-)

men når jeg fx handler ved proshop så er det vist 29 kr. i porto som pakke... og er sikker på det er deres reelle pris.... men ja de sender nok for 40.000 om dagen:)

men ja vil prøve at ringe til dem og høre hvad de kan tilbyde.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:55

Gilpa.dk :
Hvorfor skal det være Post DK?
Jeg bruger GLS og oplever faktisk en super service. De kan også integreres med webshoppen og med et snuptag printe labels.

synes gls er alt for bøvlet mht. afhentning af pakker som modtager, selve gls og deres aflønning af deres folk og mange andre ting... jeg vil i fremtiden bruge post dk og ingen andre:) men ellers tak.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:56

magic22:

Gul og Gratis har lanceret G-porto, som giver nogle meget store rabatter med Post Danmark i forhold til almindelige Post Danmark priser.

F.eks. pakke med forsikring 0-1 kg. kr. 39,- uden omdeling.

Det er meget nemt at benytte, kræver blot at man har en Gul og Gratis konto og et betalingskort.

Man indtaster bare modtager (afsender er automatisk udfyldt fra ens konto) og betaler online. Så udskriver man et label som tapes/klisters på pakken.

Herefter afleveres den på posthuset.

Super nemt og meget billigere.

hej magic22

det vil stadig være for bøvlet for mig... så skal jeg sidde og taste alle adresse ind og det vil tage alt for lang tid.... udover det så vil jeg kun sende med omdeling......

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)