Nu er det så vidt at jeg har besluttet at skifte til et andet shop system.. Jeg har i dag en Scannet shop, men da jeg ønsker at komme et skridt videre, er jeg tvunget ud i et skift. Men hvilken skal man vælge ? Jeg har selvfølgelig en detaljeret kravspec. som jeg dog ikke ønsker at offentliggøre her, men nogle af kravene til et nyt system er: Integrerbar med et økonomisystem og gerne C5 Flere sprog med samme lagersystem (Noget som jeg ikke kan idag) Kundetracking SEO venligt med bl.a. læsbare og ordentlige url'er Skal have varianter (størrelser, farver osv) og de skal være søgbare Skal kunne håndtere gavekort og rabatordninger Derudover skal designet selvfølgelig være flot og gerne lidt anerledes (altså ikke en standard, som alle andre:))
Kender du et supergodt system, som du vil anbefale eller du måske ligefrem kan lave til mig, så kontakt mig endelig via mail christobel@christobel.dk. Hvis det er interessant for mig, så sender jeg selvfølgelig gerne min kravspec. som vi så kan snakke videre udfra. |
Hej Majbritt, jeg vil da gerne kigge din kravspecifikation igennem og se om det er noget vi kan leverer til dig.
Du kan fange mig på martin@venio.dk