Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker mig en ny shop...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det så vidt at jeg har besluttet at skifte til et andet shop system.. Jeg har i dag en Scannet shop, men da jeg ønsker at komme et skridt videre, er jeg tvunget ud i et skift. Men hvilken skal man vælge ?

Jeg har selvfølgelig en detaljeret kravspec. som jeg dog ikke ønsker at offentliggøre her, men nogle af kravene til et nyt system er:

Integrerbar med et økonomisystem og gerne C5

Flere sprog med samme lagersystem (Noget som jeg ikke kan idag)

Kundetracking

SEO venligt med bl.a. læsbare og ordentlige url'er

Skal have varianter (størrelser, farver osv) og de skal være søgbare

Skal kunne håndtere gavekort og rabatordninger

Derudover skal designet selvfølgelig være flot og gerne lidt anerledes (altså ikke en standard, som alle andre:))

Kender du et supergodt system, som du vil anbefale eller du måske ligefrem kan lave til mig, så kontakt mig endelig via mail christobel@christobel.dk. Hvis det er interessant for mig, så sender jeg selvfølgelig gerne min kravspec. som vi så kan snakke videre udfra.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:04

Hej Majbritt, jeg vil da gerne kigge din kravspecifikation igennem og se om det er noget vi kan leverer til dig.

Du kan fange mig på martin@venio.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:22

Hej Majbrit.

Jeg har sendt dig en mail :) .

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 20:43

hej Majbrit,

har også lige sendt dig en mail.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 15:15

Tak til alle, som har sendt mig en mail. Det er mange, så jeg har en del, som jeg skal have kigget på i de nærmeste dage Smile Jeg skal gøre mit bedste for at svare jer allesammen og jeg er igang... Nicolaj: Jeg kan altså ikke se at du har sendt noget til mig...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:40

Hej..

jeg har sendt dig en mail - dog ikke fået noget svar..
Du kan kontakte mig på brian@inmoto.dk hvis det har interesse :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:01

Christobel:

Nu er det så vidt at jeg har besluttet at skifte til et andet shop system.. Jeg har i dag en Scannet shop, men da jeg ønsker at komme et skridt videre, er jeg tvunget ud i et skift. Men hvilken skal man vælge ?

Jeg har selvfølgelig en detaljeret kravspec. som jeg dog ikke ønsker at offentliggøre her, men nogle af kravene til et nyt system er:

Integrerbar med et økonomisystem og gerne C5

Flere sprog med samme lagersystem (Noget som jeg ikke kan idag)

Kundetracking

SEO venligt med bl.a. læsbare og ordentlige url'er

Skal have varianter (størrelser, farver osv) og de skal være søgbare

Skal kunne håndtere gavekort og rabatordninger

Derudover skal designet selvfølgelig være flot og gerne lidt anerledes (altså ikke en standard, som alle andre:))

Kender du et supergodt system, som du vil anbefale eller du måske ligefrem kan lave til mig, så kontakt mig endelig via mail christobel@christobel.dk. Hvis det er interessant for mig, så sender jeg selvfølgelig gerne min kravspec. som vi så kan snakke videre udfra.

Jeg kan helt klart anbefale en shop løsning fra Dandomain som opfylder alle de krav du skriver.
Vi kører selv på 4 år med en dandomain løsning med flere sprog og det virker perfekt.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:35

Hej,

Er nysgerrig efter at høre hvad du har fundet frem til, da vi selv er ude og kigge efter mulige webshopløsninger.....

mvh

Ken

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)