Fragt af lette pakker ca. 100gram i EU - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til salg (Ikke internet) "

Fragt af lette pakker ca. 100gram i EU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 16
Fra København
Tilmeldt 9. apr 13
Indlæg ialt: 5

Skrevet 01-05-2013 kl. 14:59

Hej,

Jeg har startet en webshop hvor jeg sælger et produkt. Det skal sendes fra Danmark til EU. Primært bliver det Danmark, England og Tyskland (dog med mulighed for resten af EU). Jeg leder efter et pakke firma, hvor jeg selv kan aflevere pakkerne et sted i København og derefter få dem billigt fragtet herfra ud til kunderne. Er der nogen, der har nogen gode forslag?

På forhånd tak :) 

Amino-karma 13.815
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 3.316

Ukendt
Fra Easypie ApS
Skrevet 01-05-2013 kl. 15:02

Udfra den mangelfulde beskrivelse, så benyt Postdanmark.

Amino-karma 5.261
Fra Odense C
Tilmeldt 21. nov 05
Indlæg ialt: 1.144
Amino Plus
Mattias
Fra Skovhøj Ejendomme ApS
Skrevet 01-05-2013 kl. 15:15

Skal du pinedød have tracking? Ellers har du mulighed for at sende som PP udland, du kan finde priserne på Post Danmarks hjemmeside. Du kan få lov at sende maxi-breve på den måde allerede ved 25 stk. 

Venlig hilsen
Mattias Skovhøj

Producent af kosmetik i Lux Group, derudover udlejer jeg erhvervsejendomme primært i Odense.

Amino-karma 339
Fra Slagelse
Tilmeldt 24. maj 06
Indlæg ialt: 81

Kim
Fra Chill Innovation A/S
Skrevet 01-05-2013 kl. 15:16

Post Danmark brevforsendelser er nok billigste/bedste bud, hvis værdien ikke er meget høj. Generelt er pakker (med Tracking) ret dyre at få ud af DK.

Hvis du ellers har/får lidt volumen kan du du spare lidt mere ved frankeringsmaskine. Alternativt få en afhentnings-/leveringsaftale og lad så PostDK selv stå for frankeringen. Det koster måske 2-4,- ekstra pr forsendelse oveni selve frankeringen, men så er der "lidt mere styr" på forsendelserne (hvis man har problemer med de måtte forsvinde).

/ Kim
Chill Innovation A/S  -  www.chill-innovation.com  -  Dansk IT og Gadget Design!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores andre hjemmesider :
lll