Privatbeskeder ikke slået til?
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Hej Aminoer.
Jeg har fået en besked på facebook fra en her på Amino om, at han ikke kunne skrive en PM til mig. Det har ellers aldrig været et problem.
Jeg forstår det dog ikke, da jeg har tjekket mine indstillinger, og jeg har krydset af ved, at jeg skal kunne modtage beskeder fra alle og enhver her på Amino?
Hvordan ser det ud fra jer? Kan I skrive en privatbesked?
Tak for hjælpen!
De bedste hilsner
Thomas
Svar
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tilmeldt 7. Apr 13
Brian L
Skrevet
01-05-2013 kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Spørg om han har en AdBlocker - det er højst sansynligt derfor :)
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Tak for input!
AdBlocker? Hvad er det? Lyder som en mulighed for at blokere reklamer? Men hvad har det i så fald med med privatbeskeder at gøre?
De bedste hilsner
Thomas
Svar
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Jeg kunne sagtens sende en test til dig som pb Du behøves ikke svare :) Vh
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Men det gør jeg alligevel. Tak! Rart at vide, at det virker.
De bedste hilsner
Thomas
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Helt ok dit svar kom også Vh
Svar
Tilmeldt 7. Apr 13
Brian L
Skrevet
01-05-2013 kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Tak for input!
AdBlocker? Hvad er det? Lyder som en mulighed for at blokere reklamer? Men hvad har det i så fald med med privatbeskeder at gøre?
De bedste hilsner
Thomas
Der er f.eks. en Chrome extension der hedder AdBlock, som gør at "Send privat besked " knappen mangler på profiler.
Det gjorde den i hvert fald hos mig, indtil jeg deaktiverede AdBlock her på Amino. Jeg ved andre har været ude for det samme.
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Tak for input!
De bedste hilsner
Thomas
Der er f.eks. en Chrome extension der hedder AdBlock, som gør at "Send privat besked" knappen mangler på profiler.
Det gjorde den i hvert fald hos mig, indtil jeg deaktiverede AdBlock her på Amino. Jeg ved andre har været ude for det samme.
Aah ok, tak for svar.
Har så netop fået at vide, at vedkommende forsøgte at skrive en privat besked via Amino App , og at det formentlig er der, problemet ligger.
Svar