Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ledige kontorpladser i hjertet af Århus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej smukke iværksættere,

Vi sidder i et 3-etagers (stue, 1. og 2. sal) nyt, gammelt ( ;) ), hyggeligt hus i hjertet af Århus på Ny Munkegade, og har lige fået hele 2.-salen fri, hvor der er 3 kontorpladser. Hele etagen er omkring 40-50 kvm, med helt nyt, lyst trægulv og vinduer, så der kommer godt med lys ind. Hvide vægge i øvrigt.

I forvejen sidder jeg og en revisor for kunstnere (Fink Revision, har cirkus 350 kunder, som primært er musikere og skuespillere), og på 1.-salen sidder Mek Pek og styrer sit bookingbureau og nogle andre ting.

I stuen er et fælleskøkken / tekøkken, med køleskab, spisebord, opvaskemaskine osv. Desuden er der i stueetagen også et mødelokale, der kan anvendes når det bookes. Der er i stueetagen også to små, dejlige toiletter (intet bad). Der er også en lille, lækker have.

Vi går meget op i at stemningen og synergien af hele huset skal være god, ligesom det sociale samvær også betyder meget for os. Vi har lige nu en frokostordning, hvor vi hver uge skiftes til at handle ind til frokost, så vi kommer hinanden ved hver dag, og samtidig får billig, lækker frokost hver dag.

Hele huset er udstyret med et toppen-af-poppen alarmsystem og bevægelsessensorer rundt i huset.

Prisen pr. kontorplads er 2.400 kr., og lejer man sig ind på hele etagen er det 6.000 kr. for hele etagen (alle 3 pladser).

Inklusiv i prisen er alt ovenstående til rådighed + fri kaffe, internet og et rengøringshold, der kommer og gør rent.

Har ovenstående interesse for dig/jer, så giv mig endelig en privat besked herinde eller ring på 29921313. Billeder af 2.sal, toiletter, køkken og mødelokale kan selvfølgelig fremsendes.

God dag! :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bump'e tråden :)

Jeg tænker det er en oplagt mulighed for eksempelvis et mindre webbureau at leje sig ind på hele etagen og bruge alle 3 pladser. Det er selvfølgelig også en god mulighed for en grafiker, tekstforfatter, online markedsføringsvirksomhed at få en utrolig billig kontorplads i hjertet af Århus i et super hyggeligt fællesskab.

Kontakt mig eventuelt på 29921313 for fremvisning :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)