Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god forside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at opbygge min nye webshop. I den forbindelse overvejer jeg hvad der er en god forside. Jeg sælger sportsundertøj.

Er det en liste af varer, de mest solgte varer, en beskrivelse af virksomheden, en salgstale for sportsundertøj? Skyd løs.

Hilsen Louise E 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:26

Hej Louise,

En god forside er enkel og med let grafik(hurtig) der fortæller hvad du sælger og hvorfor det er de bedste produkter i verden. Du har typisk 5-10 sekunder når nogle klikker ind til at fange deres opmærksomhed.

Vi har haft stor succes med vores top 20 direkte på forsiden så for vores koncept på www.netgiraffen.dk virker det fint.

hilsen

Erik

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:53
Jeg kan varmt anbefale at læse Thorborgs E-pusher, som lige er udkommet i en version 2.0 hvor han netop også kommer ind på hvordan en forside skal være.

I mit hoved skal en forside være ligesom Erik nævner, nem hurtig og overskuelig, jeg vil se hvad du sælger, jeg vil gerne se et par tilbud er kan friste mig, og nogle lækre billeder.

Jeg gider ikke se en masse tekst, jeg gider heller ikke læse en roman om hvorfor du har startet en webshop op, og jeg gider heller ikke se en kilometer lang liste med produkter.

Held og lykke med det :)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:39

Tak for input - jeg havde godt på fornemmelsen at E-pusher ville blive nævnt. Jeg har læst light udgaven og den er fremragende!  

Jeg designer min forside efter jeres råd. Jeg tænker på:

-Gøre det tydeligt og  klart at her sælges der sportsundertøj

-Link til en guide til at vælge den rigtige størrelse og model

-Enkelte produkter (hvilke kriterier jeg skal bruge for at udvælge dem er stadig lidt uklart for mig)

Hilsen Louise E 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:43

Og husk nu at forsiden som regel aldrig er indgangssiden.

Folk der finder dig via søgemaskiner, eller har bogmærket et bestemt produkt eller lign, vil komme direkte ind på produktsiderne og slet ikke igennem forsiden.

Så sørg for man tydeligt kan komme tilbage til forsiden som bruger, og at det ikke er et krav at man skal læse forsiden for at forstå hvad det drejer sig om.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)