Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget tid bruger du på hver kunde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej Aminoer.

Jeg har efterhånden en del kunder jeg laver timeløns arbejde for. Men også en del jeg ikke gør.

Men ønsker at lave en statestik på hvor meget tid jeg bruger, også så jeg kan give mere konkrete og præcise priser fremover. 10minutter her, 20minutter der, det løber op, men ikke altid 1time i træk man sidder med en opgave.

Har i apps? programmer, online tjeneste, eller hvad bruger i for at styre jeres time antal?
Jeg er bidt af et æble, så iPhone, MacBook pro og iMac:)

Håber på jeres hjælp!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14

Hej Sune.

Jeg vil anbefale dig at kigge på project management systemer, hvor mange tilbyder en tracking funktion, som du kan aktivere, når arbejdet begyndes og stoppe igen, når du er færdig med arbejdet.

De største har også applikationer til tablets og smartphones.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Fra  niogfirs Skrevet kl. 12:05

Hej.

Jeg benytter Harvest (referral link der tager $10 af første måned) til at holde styr på de timer jeg ligger ved forskellige kunder, og kan fuldt ud anbefale dette! Det er en slags all-round løsning, der gør at jeg kan inddele mine kunder i projekter Disse projekter kan så tiknyttes hver deres timesats og jeg kan fakturere dem direkte i systemet, samt tilknytte udgifter osv. Det er meget populært og utrolig let at benytte.

Der er desuden en iPhone app og en Mac-app der gør time-tracking super simpel.

Det er gratis at prøve op til 2 projekter, 4 kunder og 1 bruger, derefter skal man betale. Prisen er segmenteret på antal brugere af af systemet, dvs. hvis du er alene kan du nøjes med den billigste til $12/måneden, og få ubegrænset projekter, kunder og fakturaer.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:17

Når jeg en gang imellem tæller mine timer, plejer jeg at bruge papir og blyant.
Det fungerer ret godt, og der er ingen spildtid med at lære et nyt program at kende.

Hans 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)