Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At forstå bogføringens kunst.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har en mindre I/S virksomhed(Grill). Jeg har ledt og ledt efter lidt visuel hjælp til bogføring i summasummarum.

Det vil sige eksempler på kassekladder i Summasummarum og diverse videoer der fortæller hvordan det gøres.

Findes de og hvis de gør er der nogle der ligger inde med diverse links dertil?

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:56

Jeg ville anskaffe mig et ordentligt program i stedet :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Summasumarum er da i høj grad ordentligt og anerkendt. Regnskabsskolen og anette sand (google dem) har fine kurser til fornuftige penge. På Vismas hjemmeside kan du også finde hjælp, men ellers spørg mere konkret, der er masser af summa brugere herinde som givet gerne hjælper
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Remy dk, er det måden at sælge dine egne programmer, at du skriver Skaf dig et ordentligt program til folk der f.eks bruger summasumarum, som findes i versioner fra basis til enterprise med sagsstyring og alt

Det synes jeg ikke er en smuk metode at promovere egne regnskabsprogrammer på, eller misforstår jeg noget
Vh

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:33

Hej Jonvic

Jeg er enig med Cookie, SummaSummarum er et udmærket system til en mindre virksomhed.

Jonvic, hvis du har købt et års support da du købte systemet kan Visma hjælpe dig igang, det vil nok være værd at overveje support fra Visma det første år sådan at du kan komme godt og rigtigt igang.

Mvh

www.ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Tilmeldt 27. Jan 13
Skrevet kl. 18:04

Tak for svaret Cookie. Jeg skal prøve at få formuleret nogle lidt mere konkrete spørgsmål.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jep lige som at Kina er med i EU. Big Smile

Få dig nu et tidssvarende program i stedet for det gamle bras. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:17

Remydk:
Jep lige som at Kina er med i EU. Big Smile
Hold da helt op - den er da helt gal med dig

Hvorfor så aggresiv og indblanding af Kina som jeg vel læste galt og beklagede klart og tydeligt i en tråd, hvor du vælger at hakke Summasumarum ned, uden egentlig begrundelse og med tre links til regnskabsprogrammer du selv sælger - det er da helt usædvanligt og uhørt at konkurrenter hakker hinanden ned herinde. Møjt mystisk Amino tillader den slags men - når du nu flere gange hakker en konkurrent ned - en som ellers er velanskrevet og har seneste version udgivet i år så vil jeg sige:

Du reklamerer i dine links for tre af dine egne programmer, som jeg hverken kan sige godt eller dårligt om men:

Det ser ud som om man kan betale via normal kort eller bank - men kan kan kun betale via paypal OG

den virksomhed du markedsfører dine programmer via - ved dine egne links, Remyymer Solutions er oprettet 1/1-2013 og opløst igen 21/1-2013 og den foregående i dit navn  blev oprettet 1/1-2008 og opløst 31/7-2010, så hvis du nu har en anden virksomhed der understøtter de regnskabsprogrammer du sælger - og som vi må udgå fra er bedre end Summa, så angiv gerne tydeligt nyt CVR nummer (som så må ha anden adresse for de eneste tre selskaber på din adresse er alle opløste) - da det er ekstra tarveligt at lokke folk væk fra en konkurrent, og til køb fra en opløst virkomhed

vh

Tilmeldt 27. Jan 13
Skrevet kl. 23:35

Tak for svar. Vil lige undersøge hvad den support dækker. :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:42

Jonvic:
Tak for svar. Vil lige undersøge hvad den support dækker. :-)
god ide - man kan regne med, at supporten dækker praktisk brug af programmet, men for mange ligger vanskeligheden i bogføring helt basalt i kredit og debet og regler for hvad der giver fradrag i skat og moms og hvilke - færre ting der ikke gør

Debet og kredit - lærer man lynhurtigt faktisk, det lyder svært men er let i et program som summa og mange andre - de andre ting tror jeg ikke supportes

MEN - du kan spørge her - jeg har købt xxx for xxx kr hvordan bogfører jeg det eller jeg har hævet 1000 kr privat eller sat 1000 kr ind privat, og så vil du givet kunne få "support" herinde også Big Smile

fortvivl ikke - det kan lyde kompliceret, og skal du kunne alle bogføringsregler og skatte og moms undtagelser, så ER det komplicert og kan ikke dækkes af noget som helst bogføringsprogram - men det basale, det kan du få med

vh

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)