Hej alle i dejlige mennesker her på Amino. Jeg er ved og starte en lille bilplejevirksomhed op og skal kunne sende nyhedsbreve ud på mail. Hvad vil i anbefale af gratis løsninger ?? |
Nyhedsbreve gratis...
|
Mailchimp er super godt ! |
Har lige tilmeldt mig så nu prøver jeg, tak for svaret :) |
/Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Du bør helt klart kaste dig ud i Mailchimp. Jeg mener at du kan have 2000 tilmeldte på dit nyhedsbrev, før du skal have penge op af lommen til et abonnement. |
Mailchimp har en irriterende reklame i bunden af dine mails, indtil du betaler :-) Det virker meget uprofessionelt. |
Du kan ændre logoets farve til hvid. Hvis du så også ændre baggrundsfarven, er den usynlig ;-) Men du har ret i, at man skal betale, før logoet kan fjernes. /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Jeg vil som de andre også anbefale MailChimp. Du kan sende op til 12k mails om månden gratis, og hvis du skal bruge flere, så tjener du sikkert nok til at kunne betale lidt. Fordelen er, så vidt jeg har kunnet læse mig til, at de har en masse aftaler som gør at dine mails ikke umiddelbart skulle blive blacklisted (Vores mailliste er ikke så stor endnu, så jeg har ikke kunne påvise om dette er sandt). Derudover har de en masse mail skabeloner, som man kan ændre på via drag-and-drop-funktionalitet. |
Stylebark - No bull****, bare tilbud!