Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På side 1 hos google, men...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 67
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

.. Det er lidt tidligt..

Hej kære Amino'er.

Jeg ligger på side eet hos google, på trods af, at jeg ikke er gået igang med ordenlig SEO endnu. Siden skal først åbne d. 3. Juni. 

Hvis man googler: 3daysale

så kommer den frem ret højt oppe med teksten: "Åbner 3. Juni 2013! Stay tuned." Siden er frontend lukket, men med den tekst under logoet.

Det er som sådan dejligt, at den allerede er så højt på google, men når siden først går i luften, så kunne det da være rart, hvis det var min meta-beskrivelse der kom frem i stedet for :)

Ved I om jeg selv kan anmode om at få det ændret, eller om det sker helt automatisk?

Venlig Hilsen

3daysale - 3 dage til at købe dine yndlingsmærker til halv pris!

3daysale.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:42

Det sker automatisk, men det forudsætter jo du har en meta description på siden - hvilket du ikke har og forøvrigt heller intet titel-tag :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

3daysale.dk:

hvis det var min meta-beskrivelse der kom frem i stedet for :)

Det kræver, at du udfylder din meta beskrivelse, hvilket du ikke har gjort endnu. Google vælger derfor noget tekst udfra siden, som de mener er relevant, og indsætter det, som din meta beskrivelse.

Det kan tage lidt tid, før Google ser din meta beskrivelse, men du kan også risikere, at Google vælger ikke at bruge din egen meta beskrivelse, men selv udvælger noget.

Tilmeldt 23. Apr 13
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 15:52

Tak for svar, Oxkjær. 

Jeg har faktisk både meta og titel, men det er inde på den "åbne" side. P.t. er den jo lukket af p.g.a. opbygning af siden. 

Men du mener, at det vil komme frem så snart siden "åbnet" rigtig (ca. 14 dage før launch)?

3daysale.dk

Tilmeldt 23. Apr 13
Fra  3daysale.dk Skrevet kl. 15:59

Hej Jan,

Tak for din tilbagemelding også. 

Jeg har udfyldt meta + title tag... Men som sagt er siden frontend lukket af indtil 2 uger inden launch.....

Men det må være fordi den er lukket af så, at google ikke kan komme ind og "læse" min meta?

3daysale.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06

Det er korrekt, som du siger, at Google ikke kan se det, der er lukket.

Det her er jo din nuværende forside: http://3daysale.dk/, hvor der ikke er udfyldt meta beskrivelse. Du kan gå ind i HTML koden og smide en meta titel og beskrivelse.

Så ændres det bare til den meta titel og beskrivelse, som du har udfyldt i dit system, når du lancerer din side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)