Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyn: Fotograf, momsregistreret, selvkørende, søges til lønnede opgaver - semipro/under uddannelse/lignende

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger dig, som gerne vil leve af at være fotograf, men måske ikke har den store portefølje endnu, og derfor gerne vil arbejde på løs opgavebasis og til en løn som er rimelig men ikke kongelig, og i et samarbejde hvor jeg kan regne med dig når der er en opgave. Til gengæld bruger vi også kun dig.

Du skal være sindssygt god til at tage indendørs billeder (beboelse), og du skal virkelig mestre din eksponering, da vi kun har én chance ude hos kunden.

Det gør bestemt intet at du ikke er "uddannet" fotograf (kan man være dét)?, men jeg vil sætte pris på at du kan stille med et fullframe kamera og vidvinkelobjektiv og eksterne blitze og gerne en lysparaply.

Jeg forestiller mig at aflønne dig med Kr. 700-1000 (lad os tale om det) for en opgave som max tager en times tid on location. Dette er inklusive din egen transport til og fra stedet. Derfor er det nemmest, hvis du har en bil.

Der vil forekomme opgaver i eksponentielt stigende grad (håber vi), men indledningsvis er der tale om et par sessions om ugen rundt omkring på Fyn, hovedsageligt med Odense som omdrejningspunkt.

Du kan påregne første opgave indenfor højst 8 uger. Så det jeg søger lige nu, er altså aftalen om et samarbejde.

Ring gerne på 5325 2639, da jeg ikke har slået PB til.

Med venlig hilsen

Christian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)