Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til værdiansættelse af sports/sportsbetting artikel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt at skrive en del artikler omhandlende sport og sportsbetting. Det er emner hvor min viden er stor, og hvor jeg er i stand til at levere et produkt i høj kvalitet til køberen.

Min fremgangsmåde har været at skrive nogle gode artikler med indhold som jeg mente ville have relevans for sport/sportsbetting websites. Artiklerne blev sendt afsted til flere potentielle kunder, hvor de så havde mulighed for at vende tilbage såfremt de fandt artiklerne interessante.

Responsen har været fin og de første artikler er også allerede solgt, men jeg er lidt på bar bund når det kommer til at værdiansætte en artikel, og om jeg sælger mig selv for billigt, tager en fair pris eller jeg har været snydeheldig at en naiv hjemmesideejer har været villig til at betale en alt for høj pris i forhold til produktets kvalitet.

Derfor vil jeg spørge om hjælp fra aminoer til at værdiansætte mine artikler, og optimalt aminoer som er indehavere af websites omhandlende sport og/eller sportsbetting.

Mindre kan dog også gøre det, så har du en interesse for sport og en lille gambler gemt i maven, samt er i stand til at komme med en tilbagemelding om artiklerne er guf for øjet, eller nærmere hører hjemme i en artikel database med andre ubrugelige tekster, så hører jeg gerne fra dig.

Som tak for hjælpen smider jeg gerne en artikel på 300-400 ord afsted til din hjemmeside, og et emne som du vælger.

Håber at høre fra nogle glade folk med åbent sind, som mangler lidt læsestof til eftermiddagskaffen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)