Rigtig lækker service... godt arbejde :) |
Virkelig fedt lavet. Det at den kan hente ikoner gør hele forskellen.
Rigtig lækker service... godt arbejde :) |
Virkelig fedt lavet. Det at den kan hente ikoner gør hele forskellen. |
Well done. Det er et værktøj, jeg helt sikkert vil kunne bruge :-) Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |
Mange tak for kommentarer :)
Super ide med at encode ikonet i CSS. Den løsning havde jeg ikke tænkt over. Siden du skrev det har jeg arbejdet på at ændre det, så knappens ikon er base64 encode't i CSS koden. Det bliver snart muligt at uploade egne billeder.
Ja, det er en god ide. Det bliver nok i en version 2 før det kommer med :) |
Det er næste skridt at lave det. Det kommer nok på enten senere i dag eller i morgen :)
Det var også en god ide. Man kunne godt lave nogle sjove ting med det. Det vil jeg se om jeg ikke også kan få med :) |
Det er et fantasrisk stykke arbejde I har lavet...
|
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Super værktøj. Virker nemt og overskueligt. Forsøgte at downloade en png. Gav mig følgende: ErrorException [ Fatal Error ]: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 34894001 bytes) |
Fedt lavet! Har dog et par forslag til øvrige ting man kunne tilføje * Muligheden for at gemme et setup, så man kan "linke et forslag til en ven". * Linket integreret ligesom "Button" teksten |
God ide! De vil blive integreret ind i :)
Tak for meldingen! Har sat hukommelsen op for den, så den fungerer som den skal nu :) |