Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af billigt økologisk babytøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har planer om at åbne en webshop med salg af børnetøj. I den forbindelse vil jeg gerne have min egen tøjlinje med økologisk babytøj.

Tøjet skal være klassiske modeller som fx bodystockings, undertøj, heldragter mv. der er ensfarvede. Mit spørgsmål til jer er, hvor er det billigt at få tøjet produceret, samtidig med at det sikres at tøjet er økologisk? Nogle gode idéer til hvordan jeg griber det an?

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt hjælpe dig med at finde den ideelle fabrik i Kina eller Indien. Helt konkret vil vi matche dine produktionsønsker med en fabrik og besøge fabrikken i dit sted. Vi besøger også fabrikkerne for at verificere deres produktionsforhold og arbejdsvilkår. Ligeledes kan vi også tjekke om varerne ret faktisk er økologiske. Samlet set forlanger vi også at fabrikkerne overholder vores CSR-standard (som du kan læse mere om på vores hjemmesidewww.bricpro.com). 

Vi har arbejdet med et par andre opstartsvirksomheder og har en klar ide om hvilke problemstillinger der er væsentlige at overkomme i opstartsfasen. Vores koncept bygger derfor på at give dig et klart indblik i dit fabriksvalg før du vælger at outsource, således at alt flasker sig under din første produktion. 

Jeg kan kontaktes på mads@bricpro.com hvis du er interesseret.

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)