Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webudvikler til Affiliate-Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg søger en webudvikler som har erfaring med det, og som kan hjælpe mig med at lave en Affiliate-website? Kvaliteten og funktionaliteten af denne website er vigtigst, men prisen er naturligvis også en faktor. Send gerne en privat besked, så uddyber jeg hvad hvad siden skal kunne?

- Thomas L.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Du ville sælge dig en hel del bedre hvis du opgav et budget. Nogen gider slet ikke bruge tid på at skrive hvis du ikke har oplyst det :-). Men hvis du ikke har lyst til det gider du så ikke bare sende det til mig over en PM, så kan jeg tage et kig på det.

Hilsen Emil!

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:50

Emil Konstantinovitz:

Du ville sælge dig en hel del bedre hvis du opgav et budget. Nogen gider slet ikke bruge tid på at skrive hvis du ikke har oplyst det :-). Men hvis du ikke har lyst til det gider du så ikke bare sende det til mig over en PM, så kan jeg tage et kig på det.

Hilsen Emil!

Så du siger at webudviklere og firmaer som er på amino, ikke reagere på en kunde der ikke har givet et budget???

Hmm... Så bliver du sikkert klogere :)

Hvordan skulle man få kunder hvis de skulle have et skilt i panden med at de vil give XXXX kr for noget?

Kunden har ret til at få 10 tilbud også vælge og vrage uden at have givet et budget.
Vil man sælge i nutidens DK skal man ikke være kræsen og flabet som dit indlæg egentlig var :-)

-

Opretter: er det en simpel affiliate sider vi snakker om ? :)
Hvad skal den kunne? - etc. (dine krav :))
- Det syntes jeg er meget mere vigtigt, for folk der overvejer at lave siden / give dig et bud :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:52

Hej Emil,

Det har du egentlig ret i! - Til andre: Budgettet ligger et sted mellem 1000 - 20.000 kroner :) Forskellen ligger i udførelsen, kvaliteten, funktionaliteten af arbejdet vel? Til Emil: jeg sender en besked til dig nu her.

- Thomas L.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Lad dog være med at tage sådan på vegne og sig at det er flabet, det er min (og i mange andres tilfælde) den måde jeg bedst arbejder på da det også viser noget om kundens seriøsitet og hvor meget han har lagt i projektet. Jeg fortrækker og arbejde med folk som der ved hvad de vil have, som har planlagt tingene og kan formidle dem klart til mig uden at ændrer mening midt i forløbet. Desuden er det da mit eget valg om jeg vil være kræsen eller ej?

Hilsen Emil :-)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:35

Du har helt ret Emil!

Så skal du bare huske jeg også har min ret til at sige jeg syntes det lød flabet ;-)

- Held og lykke til opretter med dette projekt.

Og til dig Emil!

(Ikke ironisk!)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 21:08

Emil Konstantinovitz:
det også viser noget om kundens seriøsitet og hvor meget han har lagt i projektet. Jeg fortrækker og arbejde med folk som der ved hvad de vil have, som har planlagt tingene og kan formidle dem klart til mig uden at ændrer mening midt i forløbet.

Jeg synes ikke nødvendigvis, at det viser noget om kundens seriøsitet. Rigtig mange mennesker ved overhovedet ikke, hvad det koster at få lavet en hjemmeside, og de er heller ikke sikre på deres behov. De har i så fald også meget svært ved at sætte et beløb på. Man behøver bestemt ikke, at være useriøs af den grund.

Hvis man ikke har en idé om, hvad det koster, så kan det også være lidt 'farligt' at offentliggøre sit budget. Hvis det er sat for lavt, så holder mange dygtige og erfarne sig væk, og hvis man sætter det for højt, så er der risiko for at buddene også bliver højere end nødvendigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54

Den del er jeg skam godt klar over, men for mig betyder det noget at kunden også netop har sat sig ind i hvor meget det koster at få lavet sådanne sider. Jeg (selv om jeg ikke kan give andet end mit ord for det) hører altid hvad for nogle funktioner kunden kunne tænke sig hvorefter jeg forsøger at beregne hvor mange timer jeg skal ligge i opgaven, det ender til sidst op i mit endelige beløb.

Og er også godt klar over at det kan være farligt at offentliggøre beløbet, men ville se om han havde nok til at betale før jeg brugte tid på at forhandle og formidle et tilbud. På den måde slipper kunden og jeg for at spilde hindandens tid.

Hilsen Emil :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)