Hej Amino-medlem, Hvis du bøvler med at tage billeder af dine produkter til din webshop, billeder af dine ansatte, stemningsbilleder af din virksomhed til dit website eller en anden af de mange muligheder et kamera kan tilbyde, så er det aller første du skal gøre, at få styr på de manuelle indstillinger på dit kamera. Det slipper du desværre ikke udenom. Men det er som regel sværere sagt end gjort, da de manualer der følger med et DSLR (spejlreflekskamera), sjældent er specielt pædagogiske i deres måde at forklare tingene på. Præcis derfor har jeg udgivet min nye ebog "Aldrig Mere Auto". Den forklarer i 3 nemme trin hvordan du indstiller dit kamera, og får det optimale ud af det. BONUS: Hvis du køber nu, så følger der mere end 1 times video med, hvor jeg gennemgår de 3 nemme trin - step-by-step - så ALLE kan følge med. Derudover medfølger også min gratis ebog "50 Tips Til Hvordan Du Får Succes Som Fotograf". Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du vil blive meget gladere for dit kamera, og hvad det kan præstere af resultater for dig og din virksomhed, efter du har læst bogen. :) Du kan købe den til kun kr. 199,- lige her: www.AldrigMereAuto.dk Bedste hilsner, //Michael |
Først og fremmest tillykke med din ebog og de fine anmeldelser, du har fået på TrustPilot.
Jeg vil gerne give dig lidt konstruktiv kritik, som jeg håber, du kan bruge:
Titlen "Aldrig Mere Auto" forklarer ikke særlig godt, hvordan kundens liv bliver lettere, efter vedkommende har læst din ebog. Hvad er fordelen ved ikke at bruge autoindstillinger på kameraet? Det må du gerne forklare den potentielle kunde, for indtil videre er kunden glad for at kamera gør det indviklede arbejde via autoinstillingerne. Forklar det, så vedkommende kan se, hvordan din ebog kunden giver meget mere værdi end hvad de skal betale dig for ebogen.
Du kunne evt. overveje en titlen i stil med "Udnyt dit kameras fulde potentiale med 3 nemme tricks" eller "Tag flotte billeder i alle situationer". der afspejler fordelene ved dit produkt.
En måde, du kan finde den bedste titel til din ebog, er ved at splitteste din salgsside, hvor du roterer forskellige overskrifter. Den overskrift, der vinder din splittest, kan du bruge som inspiration til en bedre titel.
Til dette formål har Michael Aagaard lavet en god, kort guide til hvordan du sætter dine egne splittests op med Visual Website Optimizer (Gratis intro-tilbud med test med 10.000 besøgende, Google Analytics' Experiments er 100% gratis og kan bruges i stedet, men lidt mere indviklet at sætte op).
Hvis du benytter dig af Google AdWords, kan du også se hvilken overskrift på din AdWords-annoncer der giver flest klik og/eller konverteringer og bruge den som inspiration til et nyt navn til din ebog.
Det samme gælder for din videobonus: "En times video". Hvor er fordelen? Hvad får jeg ud af at se din video? Det skal man ret langt ned i din salgstekst for at finde ud af. Overvej at ændre navnet på bonussen til en enkelt sætning der kort og præcist forklarer, hvad fordelen er, ved at kende til ISO, lukkertid og blændetal.
Når nu vi er ved bonusser, så synes jeg godt om navnet på din bonus ebog "50 Tips Til Hvordan Du Får Succes Som Fotograf - +10 nyttige links". Jeg vil dog anbefale at du ændrer navnet til "Få succes som fotograf - Mine 50 bedste tricks og 10 nyttige værktøjer" (Lettere at læse og mere direkte til fordelen ved at læse ebogen).
Nu kan det være, at det lyder som skamløs selvpromovering, men jeg mener nu stadig, at du vil kunne finde god inspiration og få gode råd til hvordan du sælger flere af dine ebøger ved at kigge ind på min Facebookside om informationsprodukter.
God vind med salget!