Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Ultimative Kameraguide til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino-medlem,

Hvis du bøvler med at tage billeder af dine produkter til din webshop, billeder af dine ansatte, stemningsbilleder af din virksomhed til dit website eller en anden af de mange muligheder et kamera kan tilbyde, så er det aller første du skal gøre, at få styr på de manuelle indstillinger på dit kamera. Det slipper du desværre ikke udenom.

Men det er som regel sværere sagt end gjort, da de manualer der følger med et DSLR (spejlreflekskamera), sjældent er specielt pædagogiske i deres måde at forklare tingene på.

Præcis derfor har jeg udgivet min nye ebog "Aldrig Mere Auto". Den forklarer i 3 nemme trin hvordan du indstiller dit kamera, og får det optimale ud af det.

BONUS: Hvis du køber nu, så følger der mere end 1 times video med, hvor jeg gennemgår de 3 nemme trin - step-by-step - så ALLE kan følge med. Derudover medfølger også min gratis ebog "50 Tips Til Hvordan Du Får Succes Som Fotograf".

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du vil blive meget gladere for dit kamera, og hvad det kan præstere af resultater for dig og din virksomhed, efter du har læst bogen. :)

Du kan købe den til kun kr. 199,- lige her: www.AldrigMereAuto.dk

Bedste hilsner,

//Michael

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tillykke med din ebog og de fine anmeldelser, du har fået på TrustPilot.

Jeg vil gerne give dig lidt konstruktiv kritik, som jeg håber, du kan bruge:

Titlen "Aldrig Mere Auto" forklarer ikke særlig godt, hvordan kundens liv bliver lettere, efter vedkommende har læst din ebog. Hvad er fordelen ved ikke at bruge autoindstillinger på kameraet? Det må du gerne forklare den potentielle kunde, for indtil videre er kunden glad for at kamera gør det indviklede arbejde via autoinstillingerne. Forklar det,  så vedkommende kan se, hvordan din ebog kunden giver meget mere værdi end hvad de skal betale dig for ebogen.

Du kunne evt. overveje en titlen i stil med "Udnyt dit kameras fulde potentiale med 3 nemme tricks" eller "Tag flotte billeder i alle situationer". der afspejler fordelene ved dit produkt.

En måde, du kan finde den bedste titel til din ebog, er ved at splitteste din salgsside, hvor du roterer forskellige overskrifter. Den overskrift, der vinder din splittest, kan du bruge som inspiration til en bedre titel.

Til dette formål har Michael Aagaard lavet en god, kort guide til hvordan du sætter dine egne splittests op med Visual Website Optimizer (Gratis intro-tilbud med test med 10.000 besøgende, Google Analytics' Experiments er 100% gratis og kan bruges i stedet, men lidt mere indviklet at sætte op).

Hvis du benytter dig af Google AdWords, kan du også se hvilken overskrift på din AdWords-annoncer der giver flest klik og/eller konverteringer og bruge den som inspiration til et nyt navn til din ebog.

Det samme gælder for din videobonus: "En times video". Hvor er fordelen? Hvad får jeg ud af at se din video? Det skal man ret langt ned i din salgstekst for at finde ud af. Overvej at ændre navnet på bonussen til en enkelt sætning der kort og præcist forklarer, hvad fordelen er, ved at kende til ISO, lukkertid og blændetal.

Når nu vi er ved bonusser, så synes jeg godt om navnet på din bonus ebog "50 Tips Til Hvordan Du Får Succes Som Fotograf - +10 nyttige links". Jeg vil dog anbefale at du ændrer navnet til "Få succes som fotograf - Mine 50 bedste tricks og 10 nyttige værktøjer" (Lettere at læse og mere direkte til fordelen ved at læse ebogen).

Nu kan det være, at det lyder som skamløs selvpromovering, men jeg mener nu stadig, at du vil kunne finde god inspiration og få gode råd til hvordan du sælger flere af dine ebøger ved at kigge ind på min Facebookside om informationsprodukter.

God vind med salget!

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke,

Tusind tak for input. Jeg optimerer løbende på siden, og har netop i dag lavet lidt om - inspireret af din kommentar. Blandt andet videoen er blevet lavet lidt om.

Mht. splittest, så er det helt sikkert noget, jeg har fokus på skal ske (på et tidspunkt), og har også haft kigget på Visual Website Optimizer i den sammenhæng.

Men i første omgang kan du tjekke hvilke ændringer jeg har foretaget for nuværende her: www.aldrigmereauto.dk

Bedste hilsner,

//Michael

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det glæder mig, at jeg kunne hjælpe.

Heldigvis er der ingen der siger, at du skal have det hele perfekt fra starten, så super-cool, at du løbende laver forbedringer. Det kommer du helt sikkert til at få stor glæde af.

Og netop mht. disse løbende ændringer, er det vigtigt, at du splittester dig frem. For mavefornemmelser er OK, men ordentlige data fra den "rigtige verden" er altså at foretrække. Og fra tid til anden, vil du opleve, at den fornemmelse, du havde, viser sig at trække dig i den forkerte retning. Så en varm anbefaling af splittests herfra.

En anden fordel du får, når du splittester, er at du får god og brugbar viden om hvad der virker på salgssider til andre ebøger og videoer, du vil sælge i fremtiden.

Sidst men ikke mindst, så kan du uden de store sværdslag bruge Google Analytics' værktøj til dine splittests. Det er ganske simpelt at bruge, når du blot har en enkelt salgsside, du sælger fra. (Jeg vil stadig mene, at VWO er lidt lettere at bruge til dig formål, men det er ikke meget).

Jeg har fundet denne korte video, der giver dig en hurtig introduktion til hvordan du splittester en salgsside i Google Analytics.

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen, tusind tak for din hjælp Bjarke. :)


Kan jeg fange dig på en mailadresse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)