Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny dating portal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er i færd med at programmere en ny datingportal, hvor målgruppen er for folk mellem 18-60 år i hele verden.
Jeg ved godt, jeg er ret ambitiøs, og meget optimistisk, men jeg har lyst til at prøve dette...

Jeg har brug for en afklaring omkring betalingsdelen. Jeg regner med serveren er placeret i DK, så alle folk fra EU skal betale 25% VAT oven i den månedlige abonnement pris for at være medlem af mit datingsite. Lande udenfor EU behøver jeg vel ikke at opkræve VAT for?

Desuden er jeg lidt i tvivl om, hvordan jeg skal oprette min virksomhed. Jeg har tænkt på enkelmands virksomhed, men hvordan aflønner, jeg mig selv ud fra den fortjeneste, jeg forhåbentligvis har fra datingsitet?

Ekstra sprøgsmål udenfor kategori:
Jeg er backend udvikler og har allerede min database og noget ovenliggende kode på plads. Jeg har brug for et lækkert webdesign til datingsitet.
Det kommer til at indeholde en registreringside -loginside samt profilgallerier og profil sider...
Er der nogen, der kender nogen, der kan lave et lækkert fedt stilrent design med tilhørende ikoner til sitet?

Mange tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)