Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg har har i dag overtaget hjemmesiden www.partivaresalg.dk jeg vil meget gerne høre Jeres mening omkring hjemme siden, da der med sandsynlighed er plads til forbedringer på siden. På forhånd tak Betina Larsen.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:43

Kære Betina,

Først og fremmest tillykke med overtalelsen!
Jeg synes hjemmesiden er utrolig grim og uoverskuelig.

Men så er det jo godt, du er kommet og kan redde den, nu hvor den har de links og den rank som den nu har.

Hvis jeg var dig, så ville jeg starte helt forfra. Få lidt hjælp udefra, til hvordan man bedst muligt konverterer kundeoplysninger mv. samt produkter osv. til en ny platform med samme domæne.

Send evt. en mail til ham her: http://www.amino.dk/forums/t/194651.aspx 

Eller benyt et af disse tilbud: http://www.amino.dk/forums/t/194779.aspx

Det er absolut det værd og du vil ikke fortryde det :-)

Ps. det er tilfældige artikler jeg har læst på Amino i dag. Der ligger mange andre tilbud og venter, bare søg efter dem :-) 

Held og lykke med det hele! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

Jeg vil anbefale dig at få lavet et bedre webdesign eller køber et færdig design til et shopsystem gennem f.eks. themeforest.net. Designet er vigtigt i forhold til konvertering/salg.

Om ikke andet skal der arbejdes en del med søgemaskineoptimering. Der er bl.a. duplicate content, da siden svarer både med og uden www. foran. Men det er kun en ud af mange ting. Du kan lære en masse om seo ved at søge, spørge og følge med her på amino.

Pænt sagt, så er der plads til rigtigt mange forbedringer.

Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:33
Kære Aminoer

Takker mange for jeres venlighed og den tid i har brugt på at kigge forbi min side. Jeg har har allerede fået nye ideer til min sidde ..takker for jeres hjælp og håber at jeg kan komme til hjælp en dag..HA en super god aften alle sammen
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)