Jeg kunne godt tænke mig at starte et firma som skal hoste servere til det populære spil Minecraft. Jeg står bare en smule på bar bund i forhold til, hvor jeg skal finde servere henne, hvis jeg ikke selv bygger dem. Du må meget gerne skrive herunder, hvis du kan hjælpe. :)
Jeg kunne godt tænke mig at starte et firma som skal hoste servere til det populære spil Minecraft. Jeg står bare en smule på bar bund i forhold til, hvor jeg skal finde servere henne, hvis jeg ikke selv bygger dem. Du må meget gerne skrive herunder, hvis du kan hjælpe. :)
Mvh. Lasse
Hvilket budget og lokation foretrækker du? Du må meget gerne skrive til os på sales@serverfruit.com
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Jeg skal kunne have 5-6 servere til rådighed, som jeg kan sælge videre til personer som ønsker en online server - som er oppe hele døgnet - i Minecraft. Ca. mellem 500-4000 MB. :)
Ja det kan vi godt - kontakt os på mailen ovenfor for et tilbud. Skriv gerne ed hvis du har en præference med hvor henne i verden de skal være placeret.
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Til gengæld er det desktop hardware der bliver brugt. Og deres support er ikke ret hurtige til at svare. Jeg ville ikke vælge det firma - bl.a. også fordi der har været nogle sager, hvor de har været ret langsomme til at skifte diske, eller pure nægtede det selvom kunden kunne bevise at han havde haft nogle S.M.A.R.T errors, som skyldtes disken. Men nej, de skal åbenbart dø helt først, så det kræver mere nedetid p et potientelt ubelejigt tidspunkt.