Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg leder efter et godt regnskabs program som helst ikke koster en formue.

Det skulle gerne kunne lave alle de alm ting også gerne med faktureing.

Har sidet og set lidt på andre indlæg men kan ikke rigtig blive klog.

Michael

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 20:20

Hej Rismand

Nu er det jo ikke meget du skriver om dit konkrete behov, men jeg vil helt klar foreslå at du kigger på e-conomic.

Det er meget enkelt at komme i gang med, og ellers er der en række firmaer / personer der tilbyder hjælp til rimelige priser.

Det er endvidere online, hvilket gør at du altid har adgang til dit regneskab, bare du har adgang til nettet. Og du skal heller ikke tænke på backup eller lignende.

Du er velkommen til at kontakte undertegnede hvis du vil høre nærmere.

Mvh

Niels Anker Johnsen

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rismanden,

Du har gavn af at læse i denne tråd om muligheder og om et freeware program WinFinans.

Når du har det er du velkommen til at kontakte mig for yderligere hjælp! Du kunne også have gavn af at tale med Casper der er i tråden her:

http://www.amino.dk/forums/t/191626.aspx?PageIndex=1

Hilsen john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Hej Rismanden,

Du har gavn af at læse i denne tråd om muligheder og om et freeware program WinFinans.

Når du har det er du velkommen til at kontakte mig for yderligere hjælp! Du kunne også have gavn af at tale med Casper der er i tråden her:

http://www.amino.dk/forums/t/191626.aspx?PageIndex=1

Hilsen john sommer 

Det var da rart, at det ikke var endnu en economic-pusherWink

Jeg fatter ikke, at der anbefales economic eller lignende dyre regnskabsprogrammer, når trådstarter skriver, at det ikke skal koste en formue.

Winfinans er netop et rigtigt godt alternativ, hvor John netop har tilbudt sin hjælp tidligereYes

Tonny

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 20:53

Hej Tonny,

Tak for rosen - ja jeg undre mig også over folk der mange gange ikke har noget at bogføre endnu vil se på SW-programmer der er i betalingsklassen.

Men ok det er jo også vigtigt - at få det rette fra starten - men den tankegang er ikke så vigtig endda da de fleste programmer kan udskrive data til import i et hvilket som helst -SW-program.

Derfor anbefaler jeg altså WinFinans det er tilgængeligt og kan udbygges til det hele. Når dette behov opstår! - Freeware!  Wink

Bruger det selv ER IKKE sælger deraf, men en glad bruger der anvender det i egen virksomhed! Du har også selv kontrollen over opdateringer der ikke koster en bondedgård! ect................

mvh john sommer

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 00:11

Hej Rismanden

Web-regnskab.dk kan du få for 59 kr per måned inkl faktureringsmodul.

Samtidig er det lavet så enkelt at alle kan være med.

Du er velkommen til at prøve det gratis og ringe til os hvis du vil have lidt opstartshjælp:-)

Mange hls. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 00:59
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 08:33

rismanden:

Hej Aminoer

Jeg leder efter et godt regnskabs program som helst ikke koster en formue.

Det skulle gerne kunne lave alle de alm ting også gerne med faktureing.

Har sidet og set lidt på andre indlæg men kan ikke rigtig blive klog.

Michael

Hej Michael

Jeg vil gerne anbefale dig at kigge på BillysBilling - det er et super nemt at finde ud af, selvom man ikke har den store interesse indenfor regnskab - og så koster det kun 89 DKK pr. måned.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Anbefaler også BillysBilling, fra iværksætter til iværksætter - nemt, simpelt og overkommeligt :-)

Dog har jeg også hørt godt om E-conomic, men efter deres prøveperioder vandt billys.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 11:18

Hej alle,

Det kan jo undre meget at man ser bort fra en mulighed for et system der er FREEWARE, men det er nok manglende kendskab til den SW der er forklaringen - hvorfor indgå en månedlig betaling når man kan slippe for den omkostning!

Men Michael det er godt at vide du nu er igang og når du er klar med installation af on-line SW så tager vi 1. seminar om opsætningen af dit system så det passer til dig. Du er allerede godt på vej med WinFinans og det uden at bruge 1 krone dertil!  Wink

mvh john sommer

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)