Kom nærmere kom nærmere - Så er det ved at være sidste udkald for at spare 25% |
Flere spørger ind til hvad sådan noget normalt koster, og her vil jeg henvise til det jeg skriver her:
men yderligere med denne tilføjelse også:Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:Først og fremmest, 100% tillid til at jeg ikke snyder mine kunder, er nr 1 på min liste over krav til mine kunder. Er der som udgangspunkt ikke tillid til mig på den ene eller den anden måde, så kan jeg personligt ikke se at man kan få et godt samarbejde.Boysen:Kunne du give et eksempler på priser eller opgaver? Jeg mener hvis du giver tilbud hver gang er de 25 % jo noget af en tillidssag.Det vil jo være svært for eventuelle kunder at vurdere hvad der har ligget i den pågældende opgave, så skal jeg til at skrive det også, og selv der vil det være relativt uoverskueligt for en eventuel kunde. Så eksempler giver ikke rigtig noget billede af hvad netop deres hjemmeside koster at få optimeret.
Hjemmesider er meget forskellige, og nogen kunder vil gerne gå helt i dybden, andre vil bare have de store syndere væk. Nogen har wordpress andre har skræddersyede løsninger, hvilket betyder at nogen også skal have special programmeret løsninger til lige deres system... Så der er stor spredning i opgavens størrelse, og det vil derfor være umuligt for en kunde at gennemskue selv med eksempler...
Men fælles for dem alle er at der ikke gives fastpris tilbud på sådan noget, men at man betaler for den tid jeg bruger på det eller bliver bestilt til at bruge på det. Min timepris står på min hjemmeside, så der skulle ikke være nogen ko på isen så at sige.
Med ovenstående betyder det at hastighedsoptimering kan tage alt fra 1-? timer alt efter hvor meget i dybden jeg skal gå, hvilke muligheder der er, og selvfølgelig hvad kunden ønsker.
Prisen på hastighedsoptimering er forskelligt fra site til site, er det fx opsætning og test af w3tc samt andre cachingplugins til wp, tager dette typisk mellem 1-2 timer for at opsætte og teste for bedste resultat på netop dit website og den server det køre på. Bare for at give en ide om hvad det kræver.
MVH Kim Tetzlaff