Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du også spare 25%, og har du en langsom hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom nærmere kom nærmere - Så er det ved at være sidste udkald for at spare 25%

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:12

Flere spørger ind til hvad sådan noget normalt koster, og her vil jeg henvise til det jeg skriver her:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Boysen:
Kunne du give et eksempler på priser eller opgaver? Jeg mener hvis du giver tilbud hver gang er de 25 % jo noget af en tillidssag.
Først og fremmest, 100% tillid til at jeg ikke snyder mine kunder, er nr 1 på min liste over krav til mine kunder. Er der som udgangspunkt ikke tillid til mig på den ene eller den anden måde, så kan jeg personligt ikke se at man kan få et godt samarbejde.

Det vil jo være svært for eventuelle kunder at vurdere hvad der har ligget i den pågældende opgave, så skal jeg til at skrive det også, og selv der vil det være relativt uoverskueligt for en eventuel kunde. Så eksempler giver ikke rigtig noget billede af hvad netop deres hjemmeside koster at få optimeret.

Hjemmesider er meget forskellige, og nogen kunder vil gerne gå helt i dybden, andre vil bare have de store syndere væk. Nogen har wordpress andre har skræddersyede løsninger, hvilket betyder at nogen også skal have special programmeret løsninger til lige deres system... Så der er stor spredning i opgavens størrelse, og det vil derfor være umuligt for en kunde at gennemskue selv med eksempler...

Men fælles for dem alle er at der ikke gives fastpris tilbud på sådan noget, men at man betaler for den tid jeg bruger på det eller bliver bestilt til at bruge på det. Min timepris står på min hjemmeside, så der skulle ikke være nogen ko på isen så at sige.

Med ovenstående betyder det at hastighedsoptimering kan tage alt fra 1-? timer alt efter hvor meget i dybden jeg skal gå, hvilke muligheder der er, og selvfølgelig hvad kunden ønsker.

men yderligere med denne tilføjelse også:

Prisen på hastighedsoptimering er forskelligt fra site til site, er det fx opsætning og test af w3tc samt andre cachingplugins til wp, tager dette typisk mellem 1-2 timer for at opsætte og teste for bedste resultat på netop dit website og den server det køre på. Bare for at give en ide om hvad det kræver.

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:08

Mange har allerede kontaktet mig for at få optimeret deres website til bedre performance og hurtigere loadtider. Vil du også være en af dem der kan spare 25% på min timepris?

Det er sidste dag for at opnå de 25% rabat.

kontakt mig for at få et tilbud på netop din hjemmeside.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:01

Ville bare lige fortælle, uden selvfølgelig at fortælle hvilken hjemmeside der er tale om, da jeg endnu ikke har spurgt kunden om lov. At jeg har optimeret sitet fra 7+ sekunder til et gennemsnit på 420ms inklusiv sociale medier. Eksklusiv sociale medier, som man jo ikke er herre over, ligger den på 150-180ms. en forbedring på 41 gange bedre loadtid for sitet. Det kan man kalde god karma :) og selvfølgelig en glad kunde :)

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:07

Mon ikke Martin Thorborg liige kan nå at ringe til dig, Amino er fan' langsom :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:39

Internexus:

Mon ikke Martin Thorborg liige kan nå at ringe til dig, Amino er fan' langsom :-)

YesHar skrevet en masse tips til hvad de kan gøre. Men ud over det så er jeg PHP mand og ikke ASP eller .NET mand :) så det er ikke så meget jeg ville kunne gøre hvad deres programmering angår.

Men ud over det så tror jeg for at være helt ærlig, at de Amino trænger til, er et nyt system, som der ikke bliver lappet på, men som rent faktisk er bygget så godt som muligt. Ser masser af eksempler på at hvis man bygger systemet med hastighed for øje, kan man opnå meget store hastighedsforskelle, også selvom det er eksakt de samme funktioner der er i begge systemer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)