Hej Aminos! Jeg søger hjælp til at finde en produktion/fabrik af skræddersyet jakkesæt i enten Kina eller Indien. Jeg overvejer kraftigt, og går med drømmen om at starte min egen virksomhed - som går på at folk skal kunne sende mig deres mål osv på et jakkesæt der passer dem og højst 3 uger efter skulle det bliver leveret til deres dør. Det skal dog være til en fordelagtig pris og derfor søger jeg hen mod Kina/Indien, da jeg har hørt de er billigere end Thailand. Men da jeg står uden erfaringer indenfor import/eksport søger jeg råd, og jeg lytter dermed til alt. Jeg ønsker at få kontakt med nogle som har nogle kontakter netop inden for dette område, og som har lyst til at dele ud af dem. Best Regards, Daniel Brøndt |
Du mener vel konfektionssyet, ikke skræddersyet jakkesæt?
Hvis du tænker lidt videre - hvorfor ville folk med erfaring dele ud af deres meget værdifulde kontakter uden beregning? Der findes naturligvis sider som www.tradesparency.com, www.alibaba.com osv.
Men vil du have en seriøs forretning op og stå, så må du droppe tanken om, at du får det hele serveret..
- Hele din forretningsplan beror på noget, som du "har hørt" / gætter / tror?
- Hvad ved du overhoved om tekstiler og skrædderfaget?
Undskyld, men det her er en om'mer, hvor du må gøre dit hjemmearbejde langt bedre, hvis du vil blive taget seriøst.