Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af skræddersyet jakkesæt fra Indien/Kina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos! 

Jeg søger hjælp til at finde en produktion/fabrik af skræddersyet jakkesæt i enten Kina eller Indien. Jeg overvejer kraftigt, og går med drømmen om at starte min egen virksomhed - som går på at folk skal kunne sende mig deres mål osv på et jakkesæt der passer dem og højst 3 uger efter skulle det bliver leveret til deres dør. Det skal dog være til en fordelagtig pris og derfor søger jeg hen mod Kina/Indien, da jeg har hørt de er billigere end Thailand. Men da jeg står uden erfaringer indenfor import/eksport søger jeg råd, og jeg lytter dermed til alt. Jeg ønsker at få kontakt med nogle som har nogle kontakter netop inden for dette område, og som har lyst til at dele ud af dem. 

Best Regards, 

Daniel Brøndt 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:05

Du mener vel konfektionssyet, ikke skræddersyet jakkesæt?

Hvis du tænker lidt videre - hvorfor ville folk med erfaring dele ud af deres meget værdifulde kontakter uden beregning? Der findes naturligvis sider som www.tradesparency.com, www.alibaba.com osv.

Men vil du have en seriøs forretning op og stå, så må du droppe tanken om, at du får det hele serveret..

- Hele din forretningsplan beror på noget, som du "har hørt" / gætter / tror?
 - Hvad ved du overhoved om tekstiler og skrædderfaget?

Undskyld, men det her er en om'mer, hvor du må gøre dit hjemmearbejde langt bedre, hvis du vil blive taget seriøst.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Da jeg boede i Guangzhou, kom jeg tit til stof og skrædder centret. 

Det fungerer på den måde:

1) Du finder en stil/model og viser den til din skrædder,så vil skrædderen måle dig og fortælle dig om hvor mange meter stof du har brug for. 

2) Så finder du stof du kan lide, og alle andre tilbehør, såsom knap osv. Du kan skippe trin 1 og gå direkte til stofhandler, der også kender måling. Nogle gange har stofhandlerne og skrædderne forskellige meninger om hvad mange meter det skal være. 

3) Det tager ca. 2 uger, før en skrædder til at færdig lave dit tøj.  Når jeg bor der, så ringer de til mig efter en uge eller 10 dag og bede mig om at komme at prøve tøjet. Selvom det er dem, der har målt mig, så nogle gange passer det  stadig ikke perfekt. Så retter det, og bede mig om at komme tilbage igen efter nogle dage. Hvis jeg ikke er tilfredes med det, så retter det igen. 

Jeg vil sige at tidsmæssig kan det lade sig gøre med 3 uger. Men der er mange ting, man skal passe på, før alt går godt. Du skal nærmest have en, der arbejder for dig i Kina. Denne person skal både have kendskab til stof og måling/skræddersyet, så hun/han kan finde stof for dig og måle færdiglavet tøj.

Mvh,

Anne

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:51

Hi Daniel

Du skal ahvde et website sat op til formålet, Indien er billiger end Thailand, specielt hvis du går til en tourist skræder, men sikke problemer der kan være med kvalitet fra Indien. Sikre dig at din leverandør kan sit kram og leverer en god kvalitet,

Jeg har en god kontakt her I thailand som faktisk leverer til skræder og til firmaer der sælger skkræder syet på nettet.

her kan der laves Skjorter og habiter samt sport jakker. Sendes der minimum 21 kilo koster det cirka 40 DKK pr kilo at få leveret til din addresse i Danmark.

Hilsen

Michael

mcj@loxinfo.co.th

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 13:41

Michael:
Sendes der minimum 21 kilo koster det cirka 40 DKK pr kilo at få leveret til din addresse i Danmark.

Det skal være mange skjorter og habiter til, for det kan nå 21 kilo. Hvis man har flere kunder på en gang, så kan det godt lade sig gøre. Ellers bliver man næsten nødt til at betale nogle hundred Kroner for en lille pakke. 

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:56

Hej Michael 

Tak for dit svar. 

Kan jeg få lidt flere informationer om din skrædder i Thailand? 

Best Regards 

Daniel Brondt / danielbrondt1@gmail.com 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:47

jeg fra indisk bor i Danmark. Jeg kan give dig god kvalitet med bedre pris. lad mig det vide og send mig en mail for yderligere detaljer.

MVh RAVi

raviraviamino@gmail.com

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Advanced Infrastructure and Environment Skrevet kl. 09:31

hejsa, er nyt paa Amino men har er bosat i Mumbai og kan hjaelpe dig. du er velkommen til at skrive paa lars@advanced-ie.com eller ecowarrior007@gmail.com eller ringe til mig paa 0091 9870352953.

haaber at hoere fra dig. 

MVH

Lars Kjeldsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)