Hej Amino'er Har du en holdning/erfaringer med personlige versus "professionelle" produktbeskrivelser på webshops? Fra højre og venstre synes en tendens til at sider skal være meget personlige frem for formelle. Gælder det også produkttekster? Har du erfaringer med "jeg-form" i produktbeskrivelser du selv brænder for? Er det en overset faktor at have personlige jeg-produktbeskrivelser, og er det i virkeligheden derfor at brugervurderinger er så højt værdsat? Eller bør virksomheden fremstå så professionel som mulig med formelle og faktuelt informative produktbeskrivelser? Jeg glæder mig meget til at høre dine holdninger og erfaringer. Mvh Jens |
Hej Jens,
Det kommer efter min mening lidt an på dit produkt. Sælger du fx juridisk rådgivning eller specialiseret finansiel rådgivning, så kan det være sværere og måske ikke ligefrem hensigtmæssigt, at beskrive dit produktt personligt. Sælger det et konkret produkt, må du efter min mening meget gerne beskrive hvorfor du syntes lige præcis dit produkt er super smart eller lækkert. Jeg tror ikke jeg ville bruge jeg-form, blot skrive fx - super lækker stol, der med garanti vil pynte i din stue til en skarp pris, slå til nu og få ekstra..... - fremfor blot hvid stol til kr. 300 pæn.
Bare min mening, lad os høre hvad andre mener :-)