Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prioriteret forskelsbehandling - er det ikke noget man skal skilte med?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke når det kommer til udnyttelsen af segmenteringsfunktioner i dit email marketing program. Vi er lige nu ved at teste et større udviklingsprojekt, som har ændret radikalt på vores evne til at registrere modtagernes handlinger. Nu kan du gøre et link til et "Update field" link. Det betyder at en modtagers "klik" automatisk vil opdatere vedkommendes profil i MailPlatform (vi tager udgangspunkt i vores egen løsning i artiklen, men du kan sagtens anvende flowet i andre platforme der understøtter automatiske flows). Kombinerer du denne funktionalitet med f.eks. vores forbedrede Trigger funktion, vil begrebet marketing automation få helt nye dimensioner.

Lad mig give et eksempel. Du driver en online forretning der sælger tøj til mænd, kvinder og børn. Derudover vil du gerne kategorisere dine modtagere efter deres foretrukne brands. Først opretter du dine segmenteringsfelter. Et felt som en dropdown liste til valg af type (mand, kvinde eller barn) og et multiple choice felt til alle dine brands.

Du bygger dernæst dit kommende nyhedsbrev, f.eks. med vores drag-and-drop editor, og skaber et topområde som dette, hvor du placerer tydelige tekstlinks med mænd, kvinder og børn. Hver af disse links definerer du, med vores kommende "Update field" funktionalitet, at de skal opdatere dit segmenteringsfelt med værdien modtageren trykker på. Trykker jeg på tøj til mænd, vil værdien på netop min modtager automatisk blive opdateret med "Mænd".
Kim :)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)