Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny netværksgruppe i Midjylland (Herning)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er to iværksættere i Midtjylland/Herning, som tænker på at starte et netværk indenfor it området. Vi søger derfor ligesindede, med it relationer, som vil kunne deltage aktivt  i dette netværk.

Hvis du vil vide lidt mere om hvad man kan forvente af et netværk, og hvad man skal være klar til at yde for at være i et netværk, så anbefaler vi disse to podcast:

http://www.antphilosophy.com/hvordan-starter-man-en-netvaerksgruppe-del-1/

http://www.antphilosophy.com/hvordan-starter-man-en-netvaerksgruppe-del-2/

Lidt om Os

Kristian
Startede som selvstændig 1. Januar 2012 efter har have arbejdet for virksomheder som Bang & Olufsen og Siemens Wind Power. Firmaet jeg driver hedder Primux Media, hvor jeg hovedsageligt koncentrere mig med WordPress programmering til danske og udenlandske kunder. I min “fritid” er jeg derudover også ved at starte endnu et firma, hvor vi bygger en “software as a service” inden for byggebranchen. Så jeg bruger alt min tid på programmering inden for: PHP, Javascript, HTML, CSS og senest Hybrid App til mobil.

Jeg kan byde ind med ind med: Programmering, online værktøjer, outsourcing til Asien.

Søren
Jeg har firmaet Primdal it, jeg har arbejdet inden for it området i 10 år i midtjylland. Jeg startede Primdal it 1. februar 2013 og arbejder primært med mindre virksomheder i Herning området. Her hjælper jeg kunderne med support og vedligeholdes at deres IT system. Servere netværk pc’ere osv. Jeg bruger meget af min tid ude hos kunderne og arbejder tæt sammen med dem både ved direkte support men også som rådgiver.

Derudover arbejder jeg også med webshops og hjemmesider, og har været med til at køre et par butikker fra at have en fysisk butik til også at have en web-butik og en fysisk butik og de udfordringer det giver.

Jeg kan tilbyde kompetencer omkring, it drift / support i virksomheder. Projektarbejde og løsninger til virksomheder. Web og webshop rådgivning.  

Vision

Formålet med netværket skulle være at udveksle ideer, afprøve koncepter og hjælpe med tekniske løsninger. Men også i høj grad at komme med indspark til hinandens virksomheder, så vi kan hjælpe hinanden til at udvikle virksomhederne.

Møde

Vi mødes en gang om måneden, og ellers vil vi prøve at holde kontakten via online værktøjer.

Hvis det har interesse så kontakt os.

Hvis du kunne tænke dig at komme starte en netværksgruppe sammen med os vil vi rigtig gerne hører fra dig. Vi forventer at du vil skrive lidt om dig selv, og hvad du evt kan byde ind med.

Skriv til kristian@primux.dk

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kristian 

- fedt initiativ :-) - jeg har selv gået med de tanker igennem nogle år - og, er måske en smule længere fremme i processen

- jeg har bl.a. været koordinator for en lukket, fysisk netværksgruppe ´Networkerz´ - for selvstændige i Østjylland med fokus på ´digital forretnings-udvikling´ - siden oktober 2011

- hvor langt rækker din geografi mht. ´Midtjylland´ ? - om det vil være af interesse for dig, at få en invitation til vores netværksgruppe ?

- eller, det vil kunne være af værdi at se/bruge det materiale vi bruger til at rekruttere medlemmer til Networkerz ?

- derudover - så har vi også igangsat en digital netværksgruppe/linkedin-gruppe med et lidt større geografisk perspektiv :

- ´DigitalE45DK - Digital Business Development along E45 / DK´ :

-- http://www.linkedin.com/groups/Digital-E45-DK-Digital-Business-4511658

- måske den kan være af værdi/interesse for dig også, og/eller nogle i dit netværk ?

hilsner

Dann S.

-- http://www.linkedin.com/in/dannsommer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)