Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 duplicate title tags - hvordan finder jeg dem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Webmaster Tools fortæller mig under optimization - html improvements, at jeg har 2 duplicate title tags. Jeg kan ikke forstå dette, da jeg ikke synes jeg har noget der minder om hinanden og jeg har kun 6 indlæg på siden indtil videre. 

Jeg synes ikke jeg kan finde ud af hvilke title tags det drejer sig om ved at kigge i webmaster tools. Jeg har heller ikke fundet dem ved at kigge på min hjemmeside.

Hvordan finder jeg frem til de 2 title tags?

Det skal siges, at da jeg startede hjemmesiden op var jeg ikke opmærksom på brugervenlige url's, så de første 2-3 indlæg havde en ikke brugervenlig url - som senere blev ændret til brugervenlige url's. Jeg spurgte her på Amino om jeg skulle lave redirect eller andet, men fik at vide at Wordpress selv ordnede dette og Google i løbet af nogen dage blot ville begynde at vise den nye og korrekte url.

Måske det har noget med problemet at gøre?

mvh Jaks

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv adressen på dit website, så har folk lettere ved at hjælpe dig :-)

Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:24

Ja det ved jeg godt, men jeg håber at kunne løse det uden at skulle komme med et link

Jeg har nu fundet ud af i webmaster tools hvilke 2 sider der er tale om. Den ene linker til en side som ikke eksisterer mere (404).

Så gælder det vel om at få fjernet denne helt? Og hvordan gøres dette?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)