Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til Hvideskjorter.dk søges

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har købt domænet Hvideskjorter.dk, fordi jeg syntes sortesokker.dk har et fantastisk koncept, og jeg kunne godt tænke mig at lave et lignende hvor der istedet blev solgt hvideskjorter.

Der er selvfølgeligt ikke noget der er fastlagt, men lige nu tænker jeg at tilbudet skulle være 1.500 for 5 skjorter i en kvalitet og et feel der ligger op af Stenstrøm. Men jeg ved ikke om det er realistisk.

Jeg søger en partner, som kan stå for det forretningsmæssige, finde leverandør og den daglige drift, dvs. markedsføring, håndtering af ordre etc. Du skal finde en leverandør etc.

Det jeg bringer til bordet er design og udvikling af webshoppen.

Jeg forstiller mig at vi deler 50-50.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant :) Jeg smider en PM.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal regne med at en Stenström skjorte koster ca.150 kr i produktion (5 X 150 = 750). 1500 min. moms = 1200 og så skal du aflønnnes, der skal fragt, website, google mm., så der bliver ikke mange kroner tilbage efter det. 3 skjorter lyder mere realistisk i min verden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

acandersen:
Du skal regne med at en Stenström skjorte koster ca.150 kr i produktion (5 X 150 = 750).

Super, ved du hvordan bærer man sig ad med at finde en leverandør til de specs?

Så vidt jeg kan se fra dine tal, så er dækningsbidraget ca. 400 kr. pr. ordre, det lyder egentligt ikke så galt i mine øre. Men det kan da godt være at prisen skal lidt op. Jeg syntes det er vigtigt at den varer der bliver leveret er i en kvalitet som er top, samtidigt med at man sparer 30-50% procent i forhold til at købe en Stenstrøm.

Mine egne ambitioner med projektet er at kører det som et hobby projekt, der optimalt indbringer hver partner 5-10.000 kr. ekstra pr. måned. Det er vigtigt at det kan kører samtidigt med at jeg laver CloudSprout.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør som Sortesokker. Tag på rundtur i Kina og sample skjorter hos alle de producenter du kan komme i nærheden af :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Gør som Sortesokker. Tag på rundtur i Kina og sample skjorter hos alle de producenter du kan komme i nærheden af :)

Det er ikke en dårlig ide? Måske noget den kommende partner kunne stå for.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det lyder interessant og kunne godt have min interesse.

Jeg kunne sagtens stå for den daglige drift af shoppen, da jeg sender ordre dagligt i forvejen. Og kunne formentlig også finde et par leverandøre ved at researche lidt. Dog tager jeg nok ikke lige just til Kina for at kigge på skjorter :) Og tænke lidt ud af boksen mht. til markedsføring kunne jeg også sagtens.

Når du siger den daglige drift, indebære det så også regnskab?

De bedste hilsner
Martin Jensen

Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu siger du 50/50

hvad kommer du selv med ud over et domæne. Det lyder lidt til du vil have partner til at lave det hele ?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

carstenhansen87:

Nu siger du 50/50

hvad kommer du selv med ud over et domæne. Det lyder lidt til du vil have partner til at lave det hele ?

Han levere webshoppen? Design osv.?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Jeg burde nok ikke have svaret på tråden, men det er simpelthen for absurd at læse.

At forvente et afkast på 5-10.000kr månedligt pr. Mand (2 - ligeligt fordelt), når det 'eneste' den ene part laver er design, det er simpelthen for absurd. Hvorfor skulle man ikke få en ekstern til det så og så score hele afkastet selv? 60-120.000kr årligt er en kæmpe sum at betale en 'partner' for 'blot' at have leveret et design, som en ekstern kunne lave for det samme i engangsydelse (lur mig om ikke mindre kunne gøre det også), og væsentlig mindre i vedligehold.

Bevares, du kan være Danmarks bedste til at lave webshop designs, det ved jeg ikke en pind om, men markedsføring af en ny shop + indkøb af varelager er en kæmpe økonomisk post i en ny shop. Det samme er mængden af tid det vil kræve at lave det arbejde.

Nå, nu har jeg fået det ud af fingrene og burde nok ikke trykke 'send', men det gør jeg sgu alligevel.

God søndag! :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)