Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistet login - Google Apps for Business / Gmail

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har en kunde som har sat deres mail system op via Google Apps for Business (g-mail) men ingen i virksomheden aner på hvilken mail 'Master' kontoen er, eller password for den slags skyld  ? 

Det er via et DK domæne som ligger hos Scannet og en DNS pegning til Google.  

Jeg er selv temmelig pessimistisk omkring situationen, men er der nogen som har en god idé til en løsning. ? 

Er det overhovedet muligt at  få hjælp fra Google til at løse det ?   (få login og pw at vide)

Mvh 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 15:20
Google er nærmest kendt for ikke at være til at hive fat i. Du får nok svært ved at få fat på login medmindre du kan finde ud af hvilken email der er brugt til at tilmelde organisationen.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:25

Kasper Toft Braun:
Google er nærmest kendt for ikke at være til at hive fat i. Du får nok svært ved at få fat på login medmindre du kan finde ud af hvilken email der er brugt til at tilmelde organisationen.

/Kasper

Selvfølgelig er de til at hive fat i på deres Google Apps for business.

http://support.google.com/a/bin/answer.py?hl=en&answer=33561

Prøv at reset password via linket ovenfor som guider dig igennem.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 17:28

I det tilfælde er det teknisk set ikke Google du får fat på, men et firma Google har udliciteret deres apps support til. Men for at få fat på det firma skal du jo være logget ind. For at nulstille passwordet skal du kende master emailen - altså den email der er blevet oprettet først på det Google Apps domæne.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 17:49

Kasper Braun:

For at nulstille passwordet skal du kende master emailen - altså den email der er blevet oprettet først på det Google Apps domæne.

Jeg har lige prøvet at resette mit password, uden master email - virker fint :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Skrevet kl. 18:00

Så var jeg forkert på den på det punkt. Jeg mente bare ikke jeg havde set nogen mulighed for at nulstille uden at kende master email.

/Kasper

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:09

Tak for jeres hjælp alle sammen. 

Lucas, jeg forstår ikke helt. Hvis du resetter dit password uden at kende master e-mail - hvor bliver nyt passwords så sendt hen ?  

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 18:14

peacock-cph:

Tak for jeres hjælp alle sammen. 

Lucas, jeg forstår ikke helt. Hvis du resetter dit password uden at kende master e-mail - hvor bliver nyt passwords så sendt hen ?  

Når du opretter google apps, bliver du som regl bedt om en sekundær email konto, såfremt du har opgivet denne sekundære email konto, vil den blive sendt dertil.

Såfremt i ikke kender denne mail også, kan i gå til følgende side:

/VerifyAdminAccountPasswordReset">https://www.google.com/a/cpanel/<JERES_DOMÆNE_HER>/VerifyAdminAccountPasswordReset

/VerifyAdminAccountPasswordReset">(Husk at smide jeres domæne ind i <JERES_DOMÆNE_HER> - der kan i indtaste hvilken som helst email, og så skal i følge den vejledning i får herefter.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:11

Ved ikke lige hvad der skete med linket, men her er det rigtige:

https://www.google.com/a/cpanel/<JERES_DOMÆNE_HER>/VerifyAdminAccountPasswordReset

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Hvis I ikke kan få hul igennem, kan man vel nedlægge kontoen og oprette en ny og så sætte MX records, osv. videre op igen -- og sikre at få adminmailadressen skrevet ned et sted.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)