Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBA Admanager DÅRLIG IKKE EKSITERENDE SERVICE!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg vil lige høre om der er andre der har samme dårlige oplevelser med DBA omkring Admanager...

jeg har været bruger af det i mindst 2 år og startede ud med 100 annoncer om måneden som nu er på omkring 225...

jeg har gennem tiden oplevet en del ting der ikke var som det skulle være... at maskinen ikke opdaterede så udsolgte modeller stadig blev vist (og jeg betalte for det) på dba, at det tager uger at få rettet fejl, at man skal være i nakken på dem for at få rettet fejl, at de ikke ringer tilbage når de bliver bedt om det og lignende.....

Jeg giver 399 kr. bare for at være tilmeldt.. UDOVER det så fik jeg 2 dage inden jeg havde brugt det et år et brev om at nu skulle jeg også betale 100 kr. i måneden fordi de skulle have betaling for at vedligeholde det... WHAT? men der er jo desværre ikke andet at gøre end at betale.....

Samlet ligger jeg omkring 10.000 kr. ved dba.dk hver evigt eneste måned.....

MEN nu er bægeret sgu flydt over!!!

Jeg sælger brugte mobiltelefoner og vil også begynde at reklamere lidt for diverse ladere, batterier og lignende... Men da jeg ikke ved om der salg i det ville jeg starte ud med en prøve på en måneds tid i mobil tilbehørs kategori´en derinde... Jeg skrev det til dem men først ville de kun lave det hvis det var for mindst 2 måneder... WHAT? Nå men vi blev så enige om at det skulle vare en måned og jeg fik at vide de havde travlt så det ville tage en uges tid før det var klart... helt ok.

Får så en mail dagen efter at nu er det ordnet og de er online... Men NEJ ikke når jeg selv kigger så er de der ikke.... Jeg skriver det til dem og får at vide der er problemer med at ligge dem ind men de er på sagen... det var så D. 22 Marts...!

I går D. 12 April kontakter jeg dem så igen og spørger hvad der sker... i bund og grund så får jeg svaret at der er problemer med at oprette mine annoncer i den nævnte kategori og de har ikke tænkt sig at gøre ved det foreløbigt........!

Der ligger så kun 1855 andre forhandler annoncer i samme kategori i forvejen.... så det har jo kunnet lade sig gøre...!

Med andre ord de er PISHAMRENDE LIGEGLADE MED LILLE MIG!

Men er jeg den eneste der oplever at DBA er skider højt og flot på deres kunder?

Det skal lige siges at hende jeg normalt plejer at snakke med er verdens flinkeste men hun kan jo ikke rigtigt ændre på hvad de gør i andre afdelinger derinde...!

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)