Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop - hvad kan forbedres?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tusind tak for den fyldestgørende feedback til jer alle sammen!

Mht. søgefunktionens placering samt mellemrummet til højre fra logoet er jeg faktisk meget enig og noget vi bør få ændret.

Ift. billeder og tekst til billederne så var vi allerede selv opmærksomme på det og faktisk har vi en aftale med en fotograf og vi har selv tænkt os at plotte tekst ind, men desværre ikke noget som vi har haft tid til at få gjort endnu. 

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med hvorfor de skal købe hos os? Kunne det eksempelvis være en tekst i toppen med "Stå op til friskbragt brød"?
Er det noget i den genre i tænker på?


Et stort billede med lækkert brød - tænker du nærmest som baggrund eller hvad er dine tanker?

 

Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ift. næringsbasen så behøver man ikke et i det første stykke tid - mener det er det første halve år, men det er noget som vi allerede er begyndt at se på og det skal naturligvis op på siden når vi har fået det!

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med hvorfor de skal købe hos os? Kunne det eksempelvis være en tekst i toppen med "Stå op til friskbragt brød"?
Er det noget i den genre i tænker på?

Ja, måske. Ved ikke om det er nok. Men tænk lidt over, hvad der skal få folk til at handle brød hos jer. Jeg kan f.eks. ikke se, hvorfor jeg ikke bare skulle købe et brød i supermarkedet istedet, når jeg alligevel handler. Hvorfor skulle jeg til at betale 25 kr. i udbringning for et brød til 35 kr. som jeg lige så godt kunne tage med når jeg alligevel handler? Hvis i skal overbevise folk - så skal i klart og tydeligt vise dem fordelene med det samme. 

\Mikkel

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)