Hej! |
Nogen bud? Jeg vil nødig afvises af annoncørerne -jeg har brug for dem ;-)
Hej! |
Nogen bud? Jeg vil nødig afvises af annoncørerne -jeg har brug for dem ;-) |
Måske har jeg skræmt nogen væk med overskriften? ;-) |
Jeg er absolut ikke ekspert på området, men jeg synes umiddelbart det ser fornuftigt ud. Jeg har selv for nylig skulle lave en cookie- og privatlivspolitik, og har i den forbindelse søgt en del på nettet. Der er utrolig mange bud op hvordan den skal se ud. Jeg valgte at tage udgangspunkt i denne http://minecookies.org/skabelon-til-cookie-og-privatlivspolitik og tilpasse den til min side. Du kan lige prøve at løbe den igennem og se om du har glemt noget. Hvis ikke, er det vist ikke helt ved siden af :-) |
Erhvervsstyrelsen som er fortolknings- og tilsynsmyndighed for cookieområdet, herunder fortolkningen og udformingen af EU's cookiedirektiv, tygger pt. på en dansk vejledning. Jeg har været til et par seminarer med Erhvervsstyrelsen, og det, de igen og igen slår på, er, at cookies skal deklareres ud fra et slutbrugerperspektiv. Det er altså ikke nok at liste alle de cookies, man anvender. Man skal også skrive, hvad de specifikt anvendes til. Analyse, adfærdsbestemt annoncering, osv. Jeg synes, det er positivt, at TD kræver en ajourført PP af deres affiliates. |