Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt lagerhotel for mindre webshops i Haderslev og omegn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg barsler pt. med tanken om en webshop, men har visse udfordringer med at finde et fleksibelt og prismæssigt attraktivt lagerhotel for mindre webshops. Derfor er jeg nu gået lidt anderledes til værks og har fået hånden på de helt rigtige lokaler tilmed med mulighed for en billig kontorplads i et forhåbentlig innovativt og givende netværk af iværksættere. Lageret kan naturligvis sagtens benyttes af mindre webshops, der i øjeblikket ikke har base i nærheden, da vi står for både lagerstyring, pakning og forsendelse, hvilket kommer alle medlemmer af lagerhotellet til gode, da forsendelsespriserne falder efterhånden som der udsendes flere pakker gennem en virksomhed.

Har nogen af jer Amino'erer haft samme udfordring mht. lagerhotel og ville nogle af jer lokale eventuelt have interesse i en kontorplads? Jeg hører gerne om jeres generelle erfaringer i forbindelse med lagerhoteller og naturligvis også jeres eventuelle interesse i en plads på dette lagerhotel. Prisen er som udgangspunkt under markedsniveau, men afhænger af mange forskellige faktorer og forhandles derfor individuelt.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)