Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil? Købe domæner opad konkurrenternes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg har ubevist gjort det samme, hvilket du kan se her, og selvom der intet ulovligt er i det, så skal du ik ligefrem forvente, at dine konkurrenter klapper dig på skuldrene, nærmest tværtimod...

Så du skal gøre op med dig selv, om du er klar til at gøre det, for det har altså sine konsekvenser, f.eks at konkurrenterne gør det samme mod dig, eller måske vælger de at gå skridtet videre...

Jeg er ikke bange for at konkurrenterne begynder at tage sig sammen ;-)

Men ja din situation er uheldig, men jeg mener heller ikke at det kan være dit problem i dén sag. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 20:31

Hej Jens

Hvis domænerne er ledige står det enhver frit at registrere dem. Enten gør du det, og bruger dem til at promovere din forretning, eller gør nogen anden det for at promovere deres forretning.

Du har fået en idé. Du fik den tydeligvis først, siden ingen anden har ageret på den. Realiser den. 

/Bengt

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:33

Ja og når det er i den omvendte rækkefølge, er det vel heller ikke lig med dine nabo konkurrenter...så synes jeg det er helt fint :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:39

JensJylland:

Fashion-Seller:

Jeg har ubevist gjort det samme, hvilket du kan se her, og selvom der intet ulovligt er i det, så skal du ik ligefrem forvente, at dine konkurrenter klapper dig på skuldrene, nærmest tværtimod...

Så du skal gøre op med dig selv, om du er klar til at gøre det, for det har altså sine konsekvenser, f.eks at konkurrenterne gør det samme mod dig, eller måske vælger de at gå skridtet videre...

Men ja din situation er uheldig, men jeg mener heller ikke at det kan være dit problem i dén sag. 

Du skal bare være klar over, at dit tiltag kan give bagslag, eller det kan medføre ubehagelige situationer...

Vi har stort set fået løst situationen angående overdragelse af domæner mm. Men det var mere reaktionen, som jeg ville have, at du skulle lægge mærke til... 

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:54

Fashion-Seller:

JensJylland:

Fashion-Seller:

Du skal bare være klar over, at dit tiltag kan give bagslag, eller det kan medføre ubehagelige situationer...

Vi har stort set fået løst situationen angående overdragelse af domæner mm. Men det var mere reaktionen, som jeg ville have, at du skulle lægge mærke til... 

Ja selvfølgelig.

Ville situationen være anderledes hvis man havde det på sit eget domæne.dk/vvs-bynavn?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:18

JensJylland:

Ja selvfølgelig.

Ville situationen være anderledes hvis man havde det på sit eget domæne.dk/vvs-bynavn?

Hvis du vil undgå en masse sure konkurrenter, som måske går et skridt videre end dig, så vil jeg klar anbefale ovenstående.

Du kan med fordel skrive, at du udfører VVS opgaver i (BYNAVN), og på den måde få gode placeringer på samme søgninger, som din konkurrent har. Og så bliver det også fagligt og seriøst...

Men det er selvfølgelig op til dig, hvad du gør og ikke gør. Jeg vil bare anbefale, at du gennemtænker det, så du evt undgår balladen, og kun får bonusen ved et evt tiltag... Smile

PS evt kunne du købe domænerne, og så lave en 301-redirect til en underside på din side, hvor du gør som jeg foreslår herover. Så giver det hele nemlig mere mening, og så kan de heller ik brokke sig... Men igen så er værdien af domænerne yderst begrænset...

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 23:30

Vil mene det er fuldstændig okay. Det er jo bare et bynavn, så hvorfor skal de andre have domænet hvis det kan skaffe dig kunder?

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)