Jeg plejer altid lige at give det en måneds tid - før jeg begynder at justere rundt. Google skal både lære dine besøgende at kende, samt hvilke reklametyper der fungere på din side.
Så vent og se tiden an, og hvis det slet ikke fungere, kan det måske skyldes placeringen af annoncerne ? Eller måske skal der andre ændringer til ?
Prisen kan også variere rigtig meget alt efter annonce-gruppe. Nogle kategorier giver lave priser, og andre giver høje.
Du kunne også prøve med affiliate marketing? Du kan feks omtale forskellige produkter såsom software til at sikre sin MacBook med, sikring af data, lommeregnere, gps tracker, you name it. Evt. studenterhuer hvis der findes annoncører til dette. Jeg ved at Parter-Ads har nogle annoncører der giver god provision på noget af det jeg nævner.
Skriv nogle blog-indlæg med en god tekst, og undersøg i Adwords hvad dine potentielle konverteringer søger efter - og lav SEO på dine blog indlæg. For hvert blog indlæg du skriver, eller for hver side du opretter, vil der være større mulighed for højere besøgstal, da du spreder din side over flere søgeord.