Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel: Skalerbar formidling af betaling mellem kunde og leverandør. Løsninger?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Mit spørgsmål er essentielt det samme som dette: http://www.amino.dk/forums/t/180301.aspx 

Jeg ønsker at agere mellemmand mellem leverandør og kunde via min "webshop". Kunden køber varer tilhørende leverandører, på mit website, hvorefter betalingen skal videresendes til leverandøren. Der skal være mulighed for et ubegrænset antal leverandører, og jeg skal ikke være begrænset af at skulle håndtere/røre leverandørens nuværende betalingsløsning/udbyder.

Det ideelle ville være at jeg bad om en kontooplysninger fra leverandøreren, og så ville min betalingsløsning sørge for at sende pengene fra kunden videre. Dvs. uden at jeg skal opbevare leverandørens penge på noget tidspunkt.

Er dette muligt? Hvad er mine muligheder?

Tak for hjælpen.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:01

Hvis du har gang i et seriøst projekt, hvor du har et tilhørende budget så kigger jeg gerne på opgaven. For naturligvis kan det lade sig gøre, stort set alt kan jo programmeres, hvis man har budget til det :)

Du skal være velkommen til at kontakte mig for yderligere dialog.

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:02

Hej Thomas,

Tak for svar. Det er skam meget seriøst, men derfor har vi også egne udviklere som er klar til opgaven :) Vi ønsker at skære helt ind til benet, og helst undgå mellemmænd i transaktionenerne, om muligt. Hvis du har nogle råd tager jeg gladeligt i mod dem. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)