Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento "udfordring"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder og er ved at lave en magentoinstallation, og er stødt på nogle udfordringer. Den kan en masse fede ting ud af boksen, men de mere simple har jeg svært ved at finde ud af.

Jeg har oprettet nogle produkter, der hver har produktegenskaben farve, som de hver har fået valgt i deres respektive farver. Nu vil jeg gerne lave en side, hvor jeg kalder alle produkter der har fået farven blå, og lægge et link til siden i hovedmenuen. Skal man være rigtig kreativ for at lave sådan en simpel side?

På forhånd tak.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 19:46

Er der ikke nogle Magento-hajer der ved det? Geeked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Kent Medom:

Nu vil jeg gerne lave en side, hvor jeg kalder alle produkter der har fået farven blå, og lægge et link til siden i hovedmenuen. Skal man være rigtig kreativ for at lave sådan en simpel side?

En mulighed er at oprette en ny kategori, du kalder "Produkt blå". Du bestemmer så URL'en f.x www.domæne.dk/produkt-blaa. Du kan vælge, om du vil have vist kategorien i menuen eller ej. Herefter vælger du alle de produkter, der skal vises i kategorien.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:21

Hej Jan

Tak for svar. Den havde jeg godt luret, men det er vel ikke optimal. Det vil give en masse unødig dobbeltarbejde, og være et kæmpe arbejde hvis man har mange produkter. Er det ikke muligt at sige: giv mig alle produkter der er markeret med blå, og vis på denne side. Det er en helt standard funktion i det system jeg normalt bruger, men det er måske meget avanceret i Magento?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:02
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak! Det var lige sådan en ekspertgruppe jeg var ude efter Yes