Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send private beskeder på facebook for 6 kroner per styk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Lauridsen:
Ville Amino være det uden brugerne? Facebook har formået at opnå den brugerbase, de har i dag, og hvis de vil tage betaling for deres service - det er en service, ellers var der ikke så mange, der havde en bruger

Der er forskel på Amino og Facebook - Amino tilbyder dig bl.a. Freelancer, debat, råd og vejledning, mulighed for netværk osv. Facebook tilbyder at være den første til at se dine venners opdateringer om alt fra "Nu har blobber lige kastet op"-statusopdatinger til spil. Det er ting du kan klare ved et enkelt opkald eller gå til spiludbyderens hjemmeside og spille spillet gratis.

- Siger ikke at det er dårligt eller ubrugligt, siger blot at det er ting/viden/resultater der kan opnåes ved andre metoder.

Jeg siger ikke at de ikke må - men er uenig i hvor vidt de har et "marked" til at gøre det, set med privatforbrugernes øjne. 

Og udover det synes jeg tilnærmelsesvis de gør grin med dem selv, ved at sætte betalingsform på nogle typebeskeder, som du så åbenbart kan sende til brugeren alligevel. Det burde være alt eller intet, hvis de skal tage den metode i brug. Smile

Jeg udtrykker nu også bare min holdning til trådstarters spørgsmål, jeg synes ikke om det - og skulle det udvikle sig til mere omfattende vil jeg vælge Facebook fra, når de ikke tilbyder en "must-have" ydelse for MIG. - Men okey, jeg er også den type der går 15-20 min for ikke at skulle betale for parkering Stick out tongue

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FB virker satme desperate for at tjene penge... De kunne med alle deres data lave det vildeste Adwords/Adsense system, men det vælger de ik at gøre... I stedet skal man betale 6 kr for en privat besked. Jamen god ide, hvis man vil have folk til at bruge ens tjeneste mindre, men det er måske også hele pointen?

Selv datingsider er billigere end det der tiltag!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:19

Nøgleordet i det hele er

bacardil:
koste penge, at sende interne beskeder på facebook til folk man ikke er venner med, hvis man vil have beskeden i indbakken.

Så hvis man sender til sine venner så er det stadig gratis.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:07

Jeg er ret sikker på at jeg kommer til at bruge det, eller i det mindste køre nogle test på det.

Dem der har like'et ens virksomhedsside på Facebook er jo i forvejen interesserede i ens produkt, så det kunne være interessant at se hvordan konverteringerne bliver på disse beskeder, sammenlignet med eks. Adwords, eller Facebook ads.

Mvh Carsten

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 08:08

Det koster kun penge hvis det er en besked til en "lukket" profil. Såsom en kendt eller lign - Du kan jo stadig sende beskeder til dine venner.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:03

Internexus:
Det koster kun penge hvis det er en besked til en "lukket" profil. Såsom en kendt eller lign - Du kan jo stadig sende beskeder til dine venner.

Men mon ikke dette kun er starten? Det vil undre mig en del hvis de bare stopper her. De skal nok blive ved, indtil de finder måder at rive penge ud af deres brugere. Og det er selvfølgelig helt fair, men det vil koste lidt kunder undervejs.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:06

igang:
Men mon ikke dette kun er starten? Det vil undre mig en del hvis de bare stopper her. De skal nok blive ved, indtil de finder måder at rive penge ud af deres brugere. Og det er selvfølgelig helt fair, men det vil koste lidt kunder undervejs.

Nej det udvikler sig ingen steder, det er for at stoppe spam af beskeder direkte mod de kendes profiler.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:02

Internexus:
Nej det udvikler sig ingen steder, det er for at stoppe spam af beskeder direkte mod de kendes profiler.

Jeg kan godt have misforstået det, men drejer denne tråd sig ikke om at det koster 6 kr. at havne i indbakken hos folk du ikke er venner med (og altså ikke kun de kendte), og ikke det de har gang i ovre i England?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:13

Internexus:

Du tror da vel oprigtigt ikke at de vil gøre det for de kendtes skyld? Hvis det udelukkende var for at stoppe spam til kendte profiler - så ville de nok havde trukket på skulderen og sagt at det ikke er deres problem. Der må simpelthen være en hage ved det her, andet vil være mærkeligt :-)

Ellers kunne de indføre en slags "celebrity-profil", hvor der bl.a. kunne være en funktion med "Ønsker ikke at modtage beskeder fra brugere jeg ikke er i netværk med"?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)